۶ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۲

مدیر تعاون روستایی استان قزوین عنوان کرد؛

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش تعاونی

ضرورت استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش تعاونی

قزوین - مدیر تعاون روستایی استان قزوین با تأکید بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان در بخش تعاونی گفت: از تولید محصولات کشاورزی در راستای اشتغال‌زایی حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، شهرام رحمانی مدیر تعاون روستایی استان قزوین در جمع کارکنان ضمن تبریک عید نوروز، با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۱ با عنوان (تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین) از سوی مقام معظم رهبری، اظهار کرد: حمایت از تولید محصولات کشاورزی و خرید این محصولات به صورت توافقی، تضمینی و حمایتی در راستای اشتغال زایی ضروری است.

این مسئول در ادامه افزود: افزایش تولید محصولات کشاورزی موجب تولید ناخالص داخلی، رشد و پیشرفت اقتصادی، ایجاد بازار رقابتی، افزایش درآمد سرانه ملی، رفاه و اشتغال زایی بیشتر را به ارمغان خواهد آورد.

مدیر تعاون روستایی استان قزوین بر استفاده از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان تاکید کرد و گفت: شرکت‌های دانش بنیان نقش مهمی در اثربخشی تولید، تبلور دانش در عرضه محصولات و پیشرفت اقتصادی در یک جامعه ایفا می‌کنند.

وی تصریح کرد: بخش تعاون با توجه به مردمی بودن آن و داشتن کارکردهای اقتصادی و اجتماعی بستر بسیار مناسبی برای ایجاد فرصتهای شغلی است و تعاونی‌های دانش بنیان با عضویت نخبگان و چهره‌های علمی، فضای جدیدی را در عرصه اقتصاد کشور فراهم می‌کنند.

کد خبر 5453901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha