۷ فروردین ۱۴۰۱، ۱۰:۴۷

صالحی امیری:

هندبال ایران در مسیر توسعه قرار گرفته است/ به آینده امیدوار هستم

هندبال ایران در مسیر توسعه قرار گرفته است/ به آینده امیدوار هستم

رئیس کمیته ملی المپیک در حاشیه رقابتهای هندیال ساحلی آسیا در تهران گفت: هندبال ما مسیر توسعه را در پیش گرفته است و به زودی این رشته در آسیا و جهان می‌درخشد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هشتمین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا و دومین دوره مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی نوجوانان آسیا با حضور ۶ تیم از دوم فروردین در تهران آغاز و تا هشتم فروردین ماه ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.

سید رضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک با حضور در محل مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا ضمن تماشای دیدار تیم‌های ملی ایران و عمان، اظهار کرد: در ایام نوروز مجموعه آقای پاکدل در هندبال و همکارانش تلاش زیادی کردند. در مجموع هندبال ما مسیر توسعه را در پیش گرفته و در آسیا و جهان می‌درخشد و آینده از آن هندبال خواهد بود.

وی در خصوص حمایت از اعزام‌های هندبال در سال جاری نیز اظهار کرد: وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک با تمام‌توان در کنار هندبال هستند و البته آقای پاکدل علاوه بر حمایت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک از ظرفیت‌های ملی هم استفاده می‌کند و سال ۱۴۰۱ سال درخشش هندبال خواهد بود، شخصاً به آینده این رشته در کشور امیدوارم و مطمئن باشید آینده خوبی را نسل جوان هندبال رقم خواهند زد.

به گزارش خبرنگار مهر، دو تیم برتر مسابقات بزرگسالان و دو تیم برتر مسابقات نوجوانان جواز حضور در مسابقات جهانی هندبال ساحلی که در ماه ژوئن در یونان برگزار می‌شود را کسب خواهند کرد.

کد خبر 5454238

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha