۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۴۷

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب:

مردم ایران با وجود مشکلات و نارسایی ها دست از دین خدا بر نمیدارند

مردم ایران با وجود مشکلات و نارسایی ها دست از دین خدا بر نمیدارند

کاشان - رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب گفت: مردم ایران با وجود مشکلات و نارسایی ها دست از دین خدا بر نمی دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمد محمدی گلپایگانی ظهر جمعه در مصلای نماز جمعه کاشان و در جمع نمازگزاران کاشانی با اشاره به تاریخ درخشان کاشان اظهار داشت: یکی از مفاخر این منطقه مرحوم حضرت آیت الله مهدی یثربی بود که در تواضع، فروتنی و اخلاق مداری زبانزد خاص و عام بود.

وی با بیان اینکه مرحوم یثربی پشتیبان جدی ولایت فقیه بود، ابراز داشت: کاشان در داشتن فضائل و بزرگان و نخبگان اگر نگوئیم بی نظیر حتماً کم نظیر است.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه لازم است کاشانی‌ها وقت بیشتری برای مطالعه گذشتگان خود بگذارند، تصریح کرد: یکی از این مفاخر ملامحسن فیض کاشانی است که خدمات آن به اسلام بر هیچکس پوشیده نیست.

وی با اشاره به در پیش بودن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: در طول بیش از ۴۳ سال انقلاب اسلامی دشمنان و نظام سلطه ظلم‌های زیادی به مردم ایران اسلامی روا داشته‌اند و در این ماه مبارک مردم از خداوند متعال بخواهند که جنایتکاران عالم را نابود کند.

حضرت آیت الله محمدی گلپایگانی با اشاره به نظام سلطه شاهنشاهی گفت: زمان شاه یا مجموعه فاسد جنایتکار که قبله آنها آمریکا بود بر مردم ایران حکومت می‌کردند.

ملت ایران رهبری دارد که جلوتر از زمان حرکت می‌کند

وی با اشاره به اینکه مردم ایران زمین حتی با وجود مشکلات و نارسایی‌ها دست از دین خود بر نمی‌دارند، افزود: ما منکر این مشکلات در جامعه نیستیم و انشاالله با کمک دولت و مردم این مشکلات از بین برود و یا به حداقل برسد.

رئیس دفتر رهبر معظم انقلاب با بیان اینکه ملت ایران رهبری دارد که جلوتر از زمان حرکت می‌کند، تاکید کرد: ایشان تأکید جدی به رسیدگی به خانواده تهی دستان و همچنین خانواده شهدا دارد.

وی تصریح کرد: از مدیران و مسئولان می‌خواهیم رویکرد رهبر معظم انقلاب را در پیش بگیرند و رسیدگی به خانواده شهدا و ضعیفان و تهی دستان را سرلوحه فعالیت‌ها و تصمیمات خود قرار دهند.

کد خبر 5457147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha