۱۲ فروردین ۱۴۰۱، ۱۵:۱۳

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز:

شهروندان در روز طبیعت از روشن‌کردن آتش پرهیز کنند

شهروندان در روز طبیعت از روشن‌کردن آتش پرهیز کنند

البرز - مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: برای پاسداشت روز طبیعت از هرگونه آسیب و خسارت به عرصه‌های منابع طبیعی و پارک‌ها، بروز حوادث مختلف به‌ویژه حریق خودداری شود.

محمدرضا فلاح نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار مهر ضمن تبریک به مناسبت روز جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: در فرهنگ غنی ایرانی، احترام به طبیعت تا بدان جاست که در تقویم رسمی خود یک روز ویژه را به آن اختصاص داده‌اند.

وی افزود: با توجه به ریشه دیرینه این مهم در فرهنگ ما از تمامی شهروندان انتظار می‌رود در جشن روزهای پایانی سال جدید، ضمن رعایت نکات و دستور العمل های مرتبط با حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی و پیشگیری از بروز هرگونه حریق و یا حادثه، مسئولان مرتبط را در برگزاری هر چه باشکوه‌تر این آئین ملی یاری کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: پیشگیری از حریق در مراتع، باغ‌ها، جنگل‌ها و همکاری با آتش نشانی برای پیشگیری از حریق در پارک‌ها و حرائم شهری و روستایی نکته قابل تأملی است که امید می‌رود بیش از پیش مورد توجه شهروندان عزیز و طبیعت دوستان قرار گیرد.

فلاح نژاد در پایان سخنان خود از رسانه‌های گروهی استان تقاضا کرد با آگاهی بخشی و اطلاع رسانی توصیه‌های مدنظر که در قالب متن پیوست آمده و همچنین بازنشر آن در فضای مجازی، تکمیل کننده زنجیره حراست از طبیعت استان باشند.

کد خبر 5457228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha