۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۰۹

دادستان عمومی و انقلاب دامغان:

۲۹ معتاد متجاهر در دامغان دستگیر شدند

۲۹ معتاد متجاهر در دامغان دستگیر شدند

دامغان- دادستان عمومی و انقلاب دامغان از دستگیری ۲۹ معتاد متجاهر طی ایام نوروز سال جاری در این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح در راستای ارتقای طرح امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمده است.

محمدتقی گلی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم خیز دامغان با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان‌های انتظامی این شهرستان اجراشده است، ابراز داشت: بر اساس این طرح ۲۹ معتاد متجاهر طی ایام نوروز سال جاری در این شهرستان دستگیر شدند.

وی بابیان اینکه هدف از اجرای این قبیل طرح‌ها جلب رضایت مردم، ارتقای امنیت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است، افزود: با توجه به اهداف فوق شناسایی معتادان متجاهر در دستور کار قرار گرفت و این معتادان شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان عمومی و انقلاب دامغان بابیان اینکه از این معتادان مقادیری مواد مخدر نیز کشف‌شده است، ابراز داشت: مقدار ۵۰۰ گرم هروئین نیز از این افراد مورد شناسایی قرارگرفته است.

گلی با بیان اینکه دو نفر از این افراد را توزیع‌کنندگان و خرده‌فروشان مواد تشکیل می‌دادند که پرونده آن‌ها تحویل مراجع قضائی شده است، تصریح کرد: تعداد ۲۷ نفر معتاد نیز تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

وی بابیان اینکه مواد مخدر به دنبال خود آسیب‌های اجتماعی زیادی را به دنبال دارد، افزود: جمع‌آوری و شناسایی پاتوق این معتادان گام مؤثری که می‌تواند درروند کاهش این معضل جامعه نقش‌آفرین باشد.

کد خبر 5458379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha