۱۴ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۷

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری کرج:

کرایه تاکسی کرج افزایش یافت

کرایه تاکسی کرج افزایش یافت

البرز - رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج از اعمال مصوبه افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید جواد موسوی گفت: با تصویب شورای شهر بنا شده بود کرایه تاکسی در خطوط مختلف تاکسی ۳۰ درصد و اتوبوس هم ۲۰ درصد اضافه شود که این مصوبه از اول فروردین امسال اجرایی شده است.

او می‌گوید: با توجه به اینکه تاکسی‌رانان در شرایط گرانی و اوضاع نامناسب اقتصادی متحمل فشار مضاعفی شده‌اند، این میزان افزایش منطقی به نظر می‌رسد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج گفت: افزایش کمتر کرایه اتوبوس در مقایسه با تاکسی هم با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی اقشار کم درآمد جامعه و فشار کمتر به آنها و همین طور تقویت انگیزه شهروندان برای استفاده از ناوگان اتوبوسرانی برای جابه جایی در مقاصد درون شهری اعمال شده است.

موسوی گفت: با تدابیر اندیشیده شده، نرخ کرایه تاکسی‌ها در سال ۱۴۰۱ رُند شده تا دغدغه تأمین پول خُرد در میان نباشد، البته تحقق پرداخت الکترونیکی کرایه تاکسی امسال باید وارد فاز اجرایی شود تا شاهد رفع اساسی این مشکل باشیم.

کد خبر 5458415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسینی IR ۲۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۱۵
      0 0
      قدرت خرید و سطح درآمد مردم در استان البرز با پایتخت کشور قابل قیاس نیست و از آنجا که اکثر اقشار کم درآمد از اتوبوس و تاکسی استفاده می نمایند لذا تصمیم افزایش ۳۰ درصدی کرایه تاکسی‌ها کاملا غیر کارشناسی است و لازم است فرمانداری ویژه کرج در خصوص تجدید نظر نماید