۱۸ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۱۸

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین:

روزانه ۵۰۰ تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می شود

روزانه ۵۰۰ تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می شود

ورامین- مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین با تاکید بر ضرورت آموزش مردم برای تفکیک زباله از مبدا گفت: روزانه ۵۰۰ تُن زباله در ورامین جمع آوری و به پسماند منتقل می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، فتح الله فرجی پیش از ظهر پنج شنبه در حاشیه بازدید حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین از چاله زباله‌های پسماند ورامین واقع در چرم شهر که با همراهی حسینی نسب معاون خدمات شهر انجام شد در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از حضور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین در میان عوامل پسماند و جمع آوری زباله‌های سطح شهر اظهار داشت: نظر به تحقق شعار سال، اولویت این سازمان در سال ۱۴۰۱، احداث کارخانه پسماند به صورت مکانیزه خواهد بود.

وی افزود: روزانه ۵۰۰ تن زباله توسط عوامل زحمتکش شهرداری به این مکان انتقال پیدا می‌کند، که سعی داریم تفکیک زباله‌ها را با کمک خود مردم در محل تولید آن انجام دهیم.

مدیر عامل سازمان پسماند شهرداری ورامین در خصوص جمع آوری سگ‌های ولگرد نیز گفت: گشت‌های سازمان پسماند به صورت شیفتی در حال جمع آوری سگ‌های ولگرد هستند و در آینده نزدیک طرح عقیم سازی این حیوانات در محل رها سازی آنها اجرایی خواهد شد.

حجت الاسلام سید محسن محمودی، امام جمعه موقت ورامین نیز در این بازدید با تقدیر از زحمات شبانه روزی عوامل جمع آوری پسماند و زباله‌های شهر بیان داشت: آموزش مردم برای تفکیک زباله‌ها با توجه به شعار سال ضرورت دارد و در این رابطه شهرداری باید در رسانه و جاهای مخصوص تبلیغات لازم را نماید.

وی افزود: ضروری است که در مورد تفکیک زباله‌ها آموزش‌های لازم توسط متصدیان این امور صورت گیرد و مردم نیز جهت استفاده بهینه از پسماند همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 5461404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha