۲۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۶:۳۹

«محیا» مسابقه‌ای درباره احکام است/ هر روز عصر از شبکه دو

«محیا» مسابقه‌ای درباره احکام است/ هر روز عصر از شبکه دو

مسابقه تلویزیونی «محیا» یکی از برنامه‌های کنداکتور رمضانی شبکه دو سیما است که هر روز ساعت ۱۸:۱۵ روانه آنتن می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی برنامه، حسین نصیری تهیه‌کننده مسابقه «محیا» درباره این برنامه بیان کرد: هدف ما ساخت مسابقه‌ای با محوریت آموزش مسائل شرعی و احکام با زبانی متفاوت بود، در این زمینه روش‌های سنتیِ آموزش این مسائل به گونه‌ای است که دیگر آن فراگیری را در وضعیت کنونی جامعه ما ندارد.

وی ادامه داد: با تغییر سبک زندگیِ مردم آن روش‌ها دیگر نمی‌توانست همه مردم را شامل شود، به همین خاطر باید سراغ رسانه و فراگیرترین رسانه یعنی تلویزیون می‌رفتیم.

این تهیه‌کننده درباره مجری این برنامه نیز توضیح داد: برای اینکه فضایی با نشاط، جدید و جذاب خلق کنیم از یک مجری خارجی استفاده کردیم. سهیل اسعد که متولد شهر بوینس آیرس آرژانتین هستند و چند سالی هست در ایران زندگی می‌کنند مجری برنامه شد. وی سال‌ها عضو یک گروه تئاتر در آرژانتین بوده و کارهای مختلفی از جمله بازیگری، کارگردانی و نمایشنامه نویسی انجام داده بودند. اسعد از سال ۱۳۷۶ در بیش از ۳۰ کشور مختلف در اروپا و به خصوص آمریکای لاتین تجربه کار تبلیغی با مسلمانان را دارند و نوآوری‌های خوبی در حوزه آموزش دینی با رویکرد اجتماعی دارند.

وی در پایان افزود: امیدواریم با حضور شرکت‌کنندگانی از تمام اقشار و با بیان مسائلی درباره سبک زندگی و احکام مسابقه‌ای پرکشش و در عین حال آموزشی تولید کرده باشیم.

کد خبر 5462936

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha