۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۱۴:۵۲

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که سرخپوشان بهترین مربی آسیا را روی نیمکت خود دارند به خبرهایی که در مورد قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی منتشر شده است واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی امروز به مصاف آلومینیوم اراک در یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور می‌رود که نتایج این تیم در هفته‌های اخیر لیگ برتر باعث ایجاد شایعاتی در خصوص آینده همکاری یحیی گل محمدی با سرخپوشان پایتخت شده بود.

سرمربی پرسپولیس که دو قهرمانی از پنج قهرمانی متوالی این تیم را به نام خود ثبت کرده است با استعفاهایی که در فصل جاری از جایگاه خود داد باعث شد تا حاشیه‌هایی درباره احتمال اتمام همکاری او با پرسپولیس در پایان فصل مطرح شود.

همین امر سبب شد تا اسامی مربیان دیگری نظیر مهدی تارتار و محمد ربیعی برای حضور به عنوان جانشین یحیی مطرح شود.

پیگیری‌های خبرنگار مهر از باشگاه پرسپولیس نشان از عدم تمایل رضا درویش به هرگونه تغییر در کادر فنی تیمش دارد و به هیچ وجه قصدی برای قطع همکاری با سرمربی فعلی سرخپوشان را ندارد.

درویش که در گفتگوی قبلی خود با خبرنگار مهر، نیز این موضوع را کذب محض خواند امروز یکشنبه در گفتگوی مجدد با خبرنگار مهر در پاسخ به این موضوع عنوان کرد: بهترین مربی آسیا را داریم آن وقت چه دلیلی دارد به شایعاتی که قصدی جز حاشیه سازی ندارند توجه کنم!؟

درویش افزود: بهترین‌ها را روی چشمان خود نگه می‌داریم و هیچ اهمیتی هم به این حرف‌ها نمی‌دهیم.

واکنش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به قطع همکاری با یحیی گل‌محمدی

شایعات درباره حضور تارتار و ربیعی در حالی مطرح شده است که هیچکدام نتایج قابل قبولی در تیم‌ها باشگاهی خود نگرفته‌اند. ربیعی با مس رفسنجان در پنج دیدار گذشته خود در لیگ برتر سه شکست متحمل شد و در دیدار با تیم دسته دومی خلیج فارس ماهشهر نیز باخت تا با جریمه ۱۵ درصدی قرارداد خود و بازیکنانش روبرو شوند.

تارتار نیز هفته گذشته مقابل نفت مسجد سلیمان شکست خورد تا این تیم تا پایان هفته بیست و چهارم لیگ برتر با ۳۱ امتیاز در رتبه نهم جدول قرار بگیرد.

این در حالی است که قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر با ۵۰ امتیاز و حضور در رتبه دوم برای تکرار قهرمانی با استقلال تهران رقابت تنگاتنگی دارد تا ۶ امتیاز تفاضل را جبران کند. همچنین یحیی گل محمدی نیز فصل آینده با پرسپولیس قرارداد دارد و تنها در صورت درخواست خود از جمع سرخپوشان جدا می‌شود.

کد خبر 5463571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • حسین RO ۱۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      0 0
      آقای درویش قدرت تصمیم گیری ندارد واین بزرگترین مشکل مییباشد
    • تیم IR ۲۲:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      3 0
      آقا یحیی تا کی باید ترسو باشی. مردک وقتی دیدی که. روحیه ندارد تعویض کن بلد نیستی. فقط بلدی لک بزاری بیرون این هم گوهری خجالت بکش با این آرنج که ریختی
    • سعید IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      1 1
      بگو یحیی تیمت عقبه میری اسدی رو میاری داخل زمین اخه کی میخوای یاد بگیری بعدشم جام حذفی دروازه بان ذخیره میذاری تو زمین برو دیگه خجالت بکش
    • محمد IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      3 0
      آقای درویش مدیر عامل وآقای گل محمدی سرمربی پرسپولیس باید هرچه زودتر اخراج شوند
    • US ۲۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۱
      6 1
      با این بازی امروز من بودم خودم میرفتم هرچند مربی مقصر اصلی نبود ولی با تعویض های خوب میتونست بازیو در بیاره هنانوف باید وصت نیمه تعویض میشد ولی با این باختن ما پشتتیم مربی به امید روزای خوب
    • داکسیتی IR ۰۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      2 0
      بله بهترین مربی آسیا ،فقط به حلبی سازی چاردونگه نباخته که پاش بیوفته اونجام هم تیمو میده به فنا. بهتربن مربی آسیا،نمیدونم چی از این ازبک وتاجیکستاتی ها دیده ،90دقیقه هم فیکس بازی بهشون میده. تمیروف این مدت یدونه چارچوب هم تداشته همش تو باقالیاس، عبدی و پاکدلو نیمکت نشین کرده...
    • سعید IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      1 0
      به خدا قسم یحیی با تیم برانکو تونست قهرمان بشه! چرا بعد از اون خریدهایی که داشت هیچ کدوم در حد لیگ یک هم نبودن؟!! یا آقای گلمحمدی از این طریق پول خوبی به جیب زده یا واقعا انقدر مربی به درد نخوریه که حتی بازیکن شناس هم نیست که در هر دو صورت باید هرچی زودتر اخراج بشه مطهری خیلی بهتر از اونه!
    • سعید IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      2 0
      وقتی مربی خوب نباشه نه بازیکن درست و حسابی میتونه بخره نه تعویضهاش افتضاحه تیم پرسپولیس برعکس تیم برانکو که نیمه دوم تازه گرم میشدن فقط ۲۰ دقیقه اول بازی میتونن فوتبال بازی کنن بعد از اون از نظر جسمانی کم میارن که خیلی واضحه خواهشا گلمحمدی رو اخراج کنید
    • علی اصغرمحمودی اصل IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      0 1
      والا یحیی بهترین مربی آسیاست قرارنیست پرسپولیس ۱۰ سال پشت سرهم قهرمان بشه استقلال هم تیم دیگه یبار هم اون قهرمان بشه چه اشکالی دارد!
    • رسول US ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۲
      3 1
      دقیقا بهترین مربی آسیاست فقط دستیار اصلیش جناب وزیر سلطانی فر از دست داده که کلا بالای ۹۰ درصد موفقیت تیم با ایشون بوده 🤣🤣🤣🤣
    • آتش سرخ IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      چطور باید گفت حامد پاکدل خیلی بهتر از تمیروف است حالا آقا یحیی فقط تا نوک بینی اش رو می بینه مگر اون کمک مربی نداره که شایسته هارو بهش نشون بدهند تو پرسپولیس فقط باید سفارش شده هارو بازی بدهند بابا فصل تموم شد و هنوز نفهمیدند پاکدل شرف داره به بقیه فورواردهای بی تعصب تیم. نرود میخ آهنین در سنگ.
    • سامانی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      یحییتمام شد. تیم شک و مربی بزرگ میخواد. اما برای این لیگ. دیر شد تیم. دوم. یا. سوم
    • سامانی IR ۱۲:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۱/۲۸
      0 0
      یحییتمام شد. تیم شک و مربی بزرگ میخواد. اما برای این لیگ. دیر شد تیم. دوم. یا. سوم