۲۱ فروردین ۱۴۰۱، ۲۲:۵۱

طی هفته هنر انقلاب اسلامی؛

۳ نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب در لرستان برگزار می‌شود

۳ نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب در لرستان برگزار می‌شود

خرم‌آباد- معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: هم‌زمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، سه نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب و دفاع مقدس در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا نیازی گفت: هنر انقلاب و دفاع مقدس یکی از مهمترین وجوه انقلاب اسلامی است که هنرمندان، نویسندگان و شاعران بسیاری را به جامعه معرفی کرده است.

وی افزود: مهمترین شاخصه هنر انقلاب اسلامی، پایبندی به آرمان‌های ولایت فقیه و شهدای عزیز است و در بین شاخه‌های مختلف فرهنگی و هنری، تعالی و گسترش ادبیات و شعر انقلاب و دفاع مقدس، بارها مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار گرفته است.

۳ نشست تخصصی در حوزه ادبیات انقلاب در لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی و رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس اظهار داشت: در همین راستا سه نشست تخصصی با عنوان «سلسله گفتارهای بررسی هنر و ادبیات در تبیین مؤلفه‌های انقلاب اسلامی» در هفته هنر انقلاب اسلامی در خرم آباد برگزار می‌شود.

نیازی تصریح کرد: این سه نشست شامل «نشست تخصصی بررسی ادبیات داستانی و انقلاب اسلامی»، «نشست مستند نگاری انقلاب و دفاع مقدس» و «نشست بررسی ادبیات و هنر کودک و نوجوان» است که از ۲۱ تا ۲۶ فروردین ماه با حضور کارشناسان و علاقه‌مندان به شعر و ادبیات برگزار خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، حوزه هنری استان و انجمن قلم ایران شعبه لرستان در برگزاری این سلسله نشست‌ها همکاری دارند.

کد خبر 5464035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha