۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۱:۲۰

معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن:

مجوز چاپ و نشر قرآن کریم به سازمان دارالقرآن داده شد

مجوز چاپ و نشر قرآن کریم به سازمان دارالقرآن داده شد

میثم معافی معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن گفت: از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مجوز چاپ و نشر مصحف های تهیه شده به شیوه مرکز طبع و نشر قرآن کریم توسط سازمان دارالقرآن الکریم صادر می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، میثم معافی معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن الکریم در خصوص تجمیع شدن صدور مجوز چاپ و نشر قرآن کریم اظهار داشت: با عنایت به بند ۹ از ماده ۲ تفاهم نامه جامع همکاری مشترک میان سازمان دارالقرآن الکریم و مرکز طبع و نشر قرآن کریم که در تاریخ ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ به امضا طرفین رسیده است، از تاریخ ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ مجوز چاپ و نشر مصاحف تهیه شده به شیوه مرکز طبع و نشر قرآن کریم توسط سازمان دارالقرآن الکریم صادر می‌شود.

معافی گفت: قرار است نحوه اجرای این تفاهم نامه در اولین جلسه تخصصی فیمابین بررسی و تبیین شود، لیکن به طور کلی، عموم ناشرانی که مستقیماً به سازمان مراجعه کرده و متقاضی چاپ مصاحف مرکز طبع و نشر می‌باشند لازم است قبل از شروع عملیات تصحیح، رضایت نامه مرکز را به سازمان ارائه نمایند.

معاون نظارت بر چاپ و نشر سازمان دارالقرآن بیان کرد: با توجه به وجود تجربیات تخصصی قبل، استثنائاتی برای تسریع در کار نیز تدبیر شده است که پس از مشخص شدن آن اطلاع رسانی خواهد شد.

وی گفت: اعتبار این سند یکسال می‌باشد و در صورت تمایل طرفین مدت اجرای آن قابل تمدید است.

کد خبر 5470042

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha