۳۰ فروردین ۱۴۰۱، ۱۳:۵۹

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛

نقش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها در تامین امنیت غذایی کشور

نقش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها در تامین امنیت غذایی کشور

وزیر جهاد کشاورزی بر نقش اتحادیه‌ها و تشکل‌ها در تامین امنیت غذایی کشور و سیاست گذاری این بخش تاکید کرد و گفت: اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی جزء خانواده وزارت جهاد کشاورزی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، «سید جواد ساداتی نژاد» در نشست مشترک وزارت جهاد کشاورزی با اتحادیه‌ها، تشکل‌ها و انجمن‌های بخش کشاورزی، اظهار کرد: به دنبال این هستیم که هیچ تصمیمی در بخش کشاورزی بدون هماهنگی با اتحادیه‌ها و تشکل‌ها گرفته نشود.

وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هدف گذاری‌های بخش کشاورزی بدون کمک اتحادیه‌ها و تشکل‌ها محقق نمی‌شود، گفت: بخش کشاورزی با کمک اتحادیه‌ها و تشکل‌ها قابلیت تامین امنیت غذایی کشور را دارد.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی پشتوانه اتحادیه‌ها و تشکل‌های بخش کشاورزی در مسیر تولید است و نباید هیچگونه دغدغه و نگرانی بر اتحادیه‌ها و تشکل‌ها تحمیل شود.

ساداتی نژاد، بر تقویت زنجیره‌های بخش کشاورزی، تقویت اتاق اصناف کشاورزی، نوسازی و بهسازی صنعت مرغ تخمگذار، حمایت از توسعه زنبورداری، کشاورزی قراردادی در بخش باغداری، توسعه صنعت آبزی پروری، حمایت از زنجیره ارزش گیاهان دارویی و حمایت از توسعه صنعت دامپروری تاکید کرد.

کد خبر 5470856

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha