۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۱۹

امروز رخ داد؛

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی

یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی

منابع فلسطینی از یورش نظامیان اشغالگر به مسجدالاقصی خبر داده و اعلام کردند که آنها از گلوله‌های پلاستیکی و گاز اشک‌آور علیه نمازگزاران در این مکان مقدس استفاده کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جبهه دموکراتیک برای آزادی فلسطین اعلام کرد: ما کابینه اشغالگر را مسئول تبعات تشدید تنش نظامی علیه غزه می‌دانیم.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: ما اشغالگران را مسئول تنش در غزه می‌دانیم. مقاومت فلسطین در حال آماده‌باش دائم برای زیر نظر گرفتن رفتار اشغالگران است. مقاومت فلسطین به اشغالگران و شهرک‌نشینان اجازه یورش به مسجدالاقصی را نخواهد داد.

جنبش فتح هم اعلام کرد: ما تشدید تحرکات اسرائیل ضد غزه را محکوم می‌کنیم و آن‌را با هدف منحرف کردن نگاه‌ها از تحولات جاری قدس می‌دانیم.

این در حالی است که منابع فلسطینی از یورش نظامیان رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی خبر دادند و اعلام کردند که آنها به صحن‌های مسجد الاقصی یورش برده‌اند و نگهبانان را از صحن‌های مسجدالاقصی دور کرده و نمازگزاران و اعتکاف کنندگان در مصلای القبلی را به محاصره درآورده‌اند.

این منابع اعلام کردند: نظامیان صهیونیست از گاز و گلوله‌های پلاستیکی برای بیرون کردن نمازگزاران از مصلای القبلی استفاده می‌کنند که بر اثر آن شماری از نمازگزاران زخمی شده‌اند.

کد خبر 5472204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha