۷ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۷:۱۲

خروج صنف انباردارها، باراندازها و ضایعات از تهران کلید خورد

خروج صنف انباردارها، باراندازها و ضایعات از تهران کلید خورد

مدیرعامل شرکت ساماندهی از بررسی زمین دیگری به مساحت ۳۰۰ هکتاری در محدوده آراد کوه برای ایجاد مجتمع صنفی انباردارها و باراندازها خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، قدرت الله محمدی به همراه معاونین و مدیران شرکت ساماندهی از زمینی به مساحت ۱۵۰ هکتار در منطقه قلعه نو بازدید کرد و امکانات موجود را برای انتقال صنف ضایعات و فلزات ذوبی مورد بررسی قرار داد.

مدیرعامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر در حاشیه این بازدید اظهار کرد: انتقال صنوف مزاحم شهری اصلی‌ترین رسالت شرکت ساماندهی است و برای تحقق این امر، باید برای احداث مجتمع‌های صنفی برنامه‌ریزی کرد.

وی ادامه داد: واحدهای صنفی مزاحم در محدوده مسکونی علاوه بر مزاحمت برای شهروندان می‌تواند به مسائل زیست محیطی دامن بزند؛ بنابراین شهرداری در راستای تسهیل انتقال این اصناف، همراهی خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت ساماندهی همچنین از بررسی زمین دیگری به مساحت ۳۰۰ هکتاری در محدوده آراد کوه برای ایجاد مجتمع صنفی انباردارها و باراندازها خبر داد و گفت: انباردارها اکنون به صورت پراکنده در سطح شهر تهران مستقر هستند و ایجاد شهرک صنفی می‌تواند بسیاری از مشکلات اصناف مزاحم در این شهر را حل کند.

کد خبر 5476786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha