۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۱:۵۵

بخشدار ویژه خارگ:

روز قدس فرصت نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام است

روز قدس فرصت نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام است

بوشهر- بخشدار ویژه خارگ گفت:روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

محمدرضا دشتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، یادگار حکیمانه امام خمینی (ره) است، این تدبیر هوشمندانه معمار کبیر انقلاب اسلامی نور امید برای مبارزه علیه رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی را در دل و جان مبارزان مظلوم فلسطین روشن نگاه داشت.

وی افزود: اهالی مقاوم و ایثارگر جزیره راهبردی خارگ امسال با توجه به شرایط حساس، در روز قدس به میدان خواهند آمد و اتحاد و همدلی خود را به نمایش خواهند گذاشت و شعارهای اتحاد و همدلی و مقاومت را بیش از گذشته سر خواهند داد و دشمنان نظام و مردم را ناامید خواهند کرد.

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: روز قدس، روز نمایش شکوه اتحاد و همبستگی جهان اسلام و تجلی همدلی و فریاد برائت از ظلم و ستم امت واحده اسلامی بر علیه رژیم غاصب صهیونیست است.

دشتی زاده خاطرنشان کرد: اینجانب از مردم انقلابی، غیور و سلحشور جزیره راهبردی خارگ درخواست دارم همگام و همدوش با تمام آزادی خواهان جهان در این روز، پرشورتر از سال‌های گذشته در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و برگ زرین دیگری بر افتخارات انقلابی این جزیره سرافراز بیفزایند.

کد خبر 5477454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha