۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۷

فرماندار دامغان:

۶۱۰۰ نفر در طرح مسکن ملی دامغان ثبت نام کردند

۶۱۰۰ نفر در طرح مسکن ملی دامغان ثبت نام کردند

دامغان- فرماندار دامغان با بیان اینکه شش هزار و ۱۰۰ نفر از مردم این شهرستان متقاضی مسکن ملی هستند، گفت: ۸۰ درصد از این افراد واجد شرایط مسکن ملی معرفی شده‌اند.

مهدی بندر آبادی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره نشست شورای مسکن دامغان بیان کرد: ۱۵۰ هکتار زمین برای مجموع شهرستان دامغان در نظر گرفته شده و شش هزار و ۱۰۰ نفر نیز در سراسر این شهرستان متقاضی حضور در طرح مسکن ملی هستند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از متقاضیانی که برای طرح مسکن ملی دامغان ثبت نام کردند حائز شرایط هستند، افزود: پرونده تمام افرادی که متقاضی این طرح هستند از سوی راه و شهرسازی شهرستان دامغان مورد بررسی قرار گرفته است.

فرماندار دامغان همچنین با بیان اینکه ۲۱۰ میلیارد تومان از محل تملک دارایی در سال ۱۴۰۰ به شهرستان اختصاص داده شد، گفت: ۶۰ میلیارد تومان بین دستگاه‌های اجرایی شهرستان توزیع شده است.

بند آبادی با بیان اینکه در سفر ریاست جمهوری به شهرستان دامغان ۹۳ میلیارد تومان اختصاص و ۱۰۰ درصد این اعتبار جذب شده است، تاکید کرد: ۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات استانی به شهرستان دامغان اختصاص یافت که ۵۲ درصد از این اعتبارات هم تأمین شده است.

کد خبر 5477577

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha