۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۵۰

فرمانده انتظامی دزفول خبر داد؛

پلمب ۱۰ واحد صنفی ضایعات فروشی در شهرستان دزفول

پلمب ۱۰ واحد صنفی ضایعات فروشی در شهرستان دزفول

دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از اجرای طرح کنترل، نظارت و ساماندهی ضایعات فروشی‌ها و پلمب ۱۰ واحد صنفی ضایعاتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ روح الله گراوندی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس آگاهی دزفول در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر ضایعات فروشی‌ها و به منظور پیشگیری از سرقت و خرید اموال مسروقه از همه واحدهای صنفی ضایعات فروشی در این شهرستان به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی پس از تحقیقات تخصصی پلیسی و بررسی‌های میدانی ۱۰ واحد صنفی ضایعات فروشی متخلف را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی به دلیل خرید و فروش اموال مسروقه و غیر مجاز پلمب کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول تصریح کرد: در این طرح نیز مقادیری اموال مسروقه از قبیل پمپ‌های آب، درب‌های فلزی فاضلاب‌های شهری اداره آب و گاز، لوله‌های تخلیه چاه و… کشف شد.

سرهنگ گراوندی با بیان اینکه متهمان به همراه پروندهای تشکیل شده به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس در راستای پیشگیری از هرگونه سرقت به صورت مستمر ادامه دارد و از شهروندان انتظار داریم تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کد خبر 5477699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha