۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۲۰:۰۵

معاون استاندار بوشهر:

حمایت‌های لازم از برنامه‌های قرآنی در استان بوشهر انجام می‌شود

حمایت‌های لازم از برنامه‌های قرآنی در استان بوشهر انجام می‌شود

بوشهر- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: حمایت‌های لازم برای پیشبرد اهداف قرآنی در استان بوشهر انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدتقی ایرانی عصر شنبه در مراسم افتتاح یک مرکز قرآنی در بوشهر اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های بزرگ قرآنی است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.

وی ضمن تقدیر از مجریان و برگزارکنندگان طرح گفت: محله و مسجد قلعه برازجان در عرصه ایثار و شهادت و حرکت‌های مذهبی پیشگام بوده و اجرای این طرح نشان از سابقه تاریخی و پیشینه مذهبی این محله و مردمان آن دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر افزود: جای جای استان دارای ظرفیت‌های عظیم فرهنگی مذهبی بخصوص قرآنی است که این استان را از دیگر استان‌ها متمایز می‌کند و همین شاخص‌ها باعث انتخاب این استان به عنوان پایتخت قرآنی ایران اسلامی شد.

وی ادامه داد: حامل سلام گرم استاندار بوشهر به مردم دشتستان، این محله و مجریان این طرح هستم و انشاالله حمایت‌های لازم در پیشبرد اهداف قرآنی طرح از طریق استاندار بوشهر محقق خواهد شد.

در این مراسم قاری ممتاز شهرستان علی حوراسفند برادر قاری شهید ابراهیم حوراسفند و گروه سرود صدای انقلاب به اجرای برنامه پرداختند.

اولین پایگاه قرآنی مساجد استان و کشور در پایگاه قرآنی شهدای محله و مسجد تاریخی قلعه برازجان استان بوشهر با قرائت تلاوتی از قرآن مجید توسط حاج عباس هاشمی قاری بین المللی افتتاح شد.

کد خبر 5479816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha