۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۲۳

فرماندار ویژه فسا:

حمایت از تولید کننده در شهرستان فسا گرفتار تشریفات اداری نشود

حمایت از تولید کننده در شهرستان فسا گرفتار تشریفات اداری نشود

فسا - معاون استاندار و فرماندار ویژه فسا گفت: فرآیند رفع موانع تولید و پشتیبانی از تولید کننده در شهرستان فسا نباید گرفتار تشریفات اداری شود.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا فیروزی بعد از ظهر یکشنبه در حاشیه جلسه کارگروه رفع موانع تولید در گفتگو با خبرنگاران تصریح کرد: به منظور رفع موانع تولید، لازم است که کلیه ظرفیت‌ها و سیستم اداری شهرستان در اختیار تحقق این موضوع قرار گیرد.

وی افزود: مواردی وجود دارد که کار تولید کننده در پیچ و خم و تشریفات اداری سرگردان می‌شود و این روند به نفع توسعه و پیشرفت شهرستان نیست.

نماینده عالی دولت در شهرستان فسا اظهار امیدواری کرد که با تقویت زیرساخت‌ها و ایجاد تسهیلات برای تولید کنندگان و سرمایه گذاران سرعت رشد و توسعه شهرستان افزایش یابد تا شاهد تحولی ملموس در این زمینه باشیم.

شایان ذکر است در این جلسه مقرر شد طرح صنعتی تولید آبمیوه و لبنی این شهرستان از تسهیلات بانک کشاورزی برخوردار شود و همچنین موضوع تخصیص صدور و تخصیص پروانه حفر چاه نیز برای این واحد اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، بازدید مشترک با حضور نماینده فرمانداری از محل پروژه گلخانه ۵۰ هکتاری فسا جهت بررسیِ شرایط انتقال خط لوله آب و مشکلات گازرسانی و همچنین تخصیص پروانه حفر چاه و افزایش ظرفیت برداشت برای واحد تولید جوجه گوشتی نادری از مهم‌ترین مصوبات جلسه کارگروه رفع موانع اشتغال امروز شهرستان فسا بود.

کد خبر 5480389

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha