۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۵۴

عضو ارشد جهاد اسلامی:

نیروهای مقاومت برای دفاع از مسجدالاقصی در حالت آماده باش هستند

نیروهای مقاومت برای دفاع از مسجدالاقصی در حالت آماده باش هستند

داوود شهاب تاکید کرد که نیروهای مقاومت برای دفاع از مسجدالاقصی و مقدسات مسلمانان در بالاترین سطح آمادگی خود قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، مسئول رسانه‌ای جنبش جهاد اسلامی فلسطین در گفتگوی تلویزیونی با شبکه المسیره گفت که دشمن صهیونیستی سعی دارد شکستی که در جنگ سیف القدس و بعد از آن متحمل شد را به گونه‌ای جبران کند.

داوود شهاب افزود: موضع ما در قبال فلسطین و مقدسات آن مشخص است. ما از مسجد الاقصی و فلسطینیانی که داخل آن هستند و از آن محافظت می‌کنند، حمایت می‌کنیم.

وی گفت: اکنون حالت آماده باش میان نیروهای مقاومت و مردم فلسطین در بالاترین سطح خود قرار دارد. این هماهنگی میان فلسطینیان طرح یورش صهیونیست‌ها به مسجد الاقصی و اعمال تقسیم بندی زمانی و مکانی در آن را با شکست مواجه کرد.

رئیس دفتر رسانه‌ای جهاد اسلامی در بخشی دیگر از سخنان خود توضیح داد: ساکنان قدس و اراضی ۴۸ از یورش صهیونیست‌های شهرک نشین به مسجدالاقصی، اقامه آئین تلمودی و برافراشتن پرچم رژیم اشغالگر صهیونیستی در این مکان مقدس جلوگیری کردند و نقشه آنها را به شکست کشاندند.

او بیان کرد: «ملت فلسطین با برنامه‌ها و رویکرد مقاومت که قادر است از مقدسات این آب و خاک دفاع کند، آشنا هستند. مبارزه با صهیونیست‌ها و حمایت از فلسطینیان و مسجد الاقصی مبارک از هر طریقی مشروعیت دارد. تمامی گزینه‌های مقاومت روی میز است. مقاومت غزه و عملیات‌های استشهادی در کرانه باختری و داخل اراضی ۴۸ همه و همه طرق مشروع دفاع از سرزمین و دارایی‌های فلسطینیان است.

شهاب در پایان نیز ضمن تاکید بر اینکه از طرف‌های بین المللی می‌خواهیم از حق به جای فلسطینیان در مقابل اسرائیلی‌ها دفاع کنند و آنان را دعوت به آرامش و عقب نشینی کنند، افزود: دشمن صهیونیستی سعی دارد با استفاده از پوشش عادی سازی روابط با برخی رژیم‌های عربی، بر جنایاتش در مسجد الاقصی سرپوش بگذارد.

کد خبر 5482701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha