۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۲:۲۷

رئیس بسیج سازندگی کرمانشاه:

۱۸۵۲ گروه جهادی ثبت شده در کرمانشاه فعالیت دارند

۱۸۵۲ گروه جهادی ثبت شده در کرمانشاه فعالیت دارند

کرمانشاه- رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با اشاره به انجام خدمات مختلف توسط بسیج سازندگی استان، گفت: یک هزار و ۸۵۲ گروه جهادی ثبت شده در کرمانشاه فعالیت دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، فرزاد دوستوندی ظهر سه شنبه در رزمایش جهادگران فاطمی که با حضور سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان، جمعی از مسئولان استانی و گروه‌های جهادی کرمانشاه در کانون بسیج سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: یک هزار و ۸۵۲ گروه جهادی شناسنامه‌دار و ثبت شده در استان کرمانشاه وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه این گروه‌ها در حوزه‌های مختلف سازماندهی شده‌اند، افزود: امروز ۳۵۹ گروه جهادی در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، کشاورزی، حقوقی به روستاهای محروم و مناطق حاشیه نشین استان کرمانشاه برای خدمات رسانی به مردم این مناطق اعزام می‌شوند.

رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه با بیان اینکه بسیج سازندگی در حوزه آبرسانی به مناطق محروم و احداث منازل برای محرومین اقدامات عمرانی ارزشمندی را به انجام رسانده است، تصریح کرد: انجام این اقدامات عمرانی توسط گروه‌های جهادی و مردمی، هزینه بسیار کمتری در مقایسه با واگذاری همین پروژه‌ها به پیمانکاران برای دستگاه‌های اجرایی دارد.

دوستوندی با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و لزوم آبرسانی به روستاها، بیان کرد: در حال حاضر ۳۵۴ روستای استان کرمانشاه فاقد آبرسانی دائم هستند که یکی از برنامه‌های بسیج سازندگی استان آبرسانی به ۱۳۲ روستا از این تعداد است.

وی خاطرنشان کرد: امروز همچنین گروه‌های جهادی به ۱۷ روستای محروم بخش کوزران واقع در شهر کرمانشاه جهت خدمات رسانی به مردم این روستاها در حوزه بسیج آبرسانی، احداث منازل برای محرومان، ارائه خدمات پزشکی و دامپزشکی و… اعزام می‌شوند.

کد خبر 5486428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha