۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۵:۰۵

معاون سیاسی استاندار سمنان:

مهمترین مأموریت آموزش و پرورش عمل به سند تحول‌خواهی است

مهمترین مأموریت آموزش و پرورش عمل به سند تحول‌خواهی است

سمنان- معاون سیاسی، امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه مهمترین مأموریت آموزش و پرورش عمل به سند تحول‌خواهی است، گفت: اساس این کار اسناد بالادستی، سند بنیادین و نقشه مهندسی فرهنگی است.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد ریواده ظهر سه شنبه در مراسم معارفه مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان سمنان به میزبانی سالن اجتماعات این مجموعه در سمنان بیان کرد: اولویت‌های راهبردی دولت سیزدهم برای توسعه آموزش و پرورش، ارتقا جایگاه حاکمیتی آموزش و پرورش، توجه به عدالت آموزشی، نقش و جایگاه مقام معلم است.

وی با بیان اینکه مهمترین مأموریت آموزش و پرورش در این دولت، عمل به سند تحول‌خواهی دولت سیزدهم است و اسناد بالادستی به ویژه سند بنیادین و نقشه مهندسی فرهنگی کشور است، افزود: انتظارات از مدیرکل آموزش و پرورش متفاوت و بیشتر از سایر دستگاه‌ها است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با بیان اینکه با تلاش‌های معلمان و فرهنگیان، چراغ علم و خردورزی کشور در دوران کرونا روشن ماند و در سال ۱۴۰۱، استان سمنان از پیشگامان کشور در آموزش حضوری بود، تاکید کرد: آموزش و پرورش تأثیر بسزایی در توسعه فرهنگی کشورمان دارد.

ریواده با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام اشاره کرد و افزود: شغل معلمی و تعلیم و تعلم در آموزه‌های دینی اسلام ارزشمندترین و مهمترین کار عنوان شده و خداوند متعال خود را به عنوان معلم معرفی کرده و بر همین اساس است که فرهنگیان باید کار خود را مهم و ارزشمند بدانند و تلاش کنند تا در این مسیر با قدرت و انگیزه به سوی اهداف مقدس خود و تربیت فرزندان این مرز و بوم حرکت کنند.

در این مراسم از خدمات نزدیک به ۵۰ ماهه محمد دستورانی مدیر کل سابق آموزش و پرورش استان سمنان تقدیر و مهدی شاه‌حسینی به عنوان مدیرکل جدید معرفی شد.

کد خبر 5486619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha