۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۲۳

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور:

احداث صحن حضرت زهرا (س) در نجف عید غدیر امسال تکمیل می‌شود

احداث صحن حضرت زهرا (س) در نجف عید غدیر امسال تکمیل می‌شود

قم-رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور از تکمیل و تحویل کامل صحن حضرت زهرا (س) در نجف اشرف در ایام عید غدیر امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب عصر روز سه‌شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان قم که در سالن جلسات امام جواد (ع) استانداری برگزار شد اظهار داشت: بازسازی و توسعه حرم های مطهر ائمه معصومین (ع) در عراق و نیز مشارکت در پشتیبانی از زائران در ایام اربعین حسینی به خصوص در زمینه‌های اسکان و طعام از جمله مأموریت‌های ستا عتبات عالیات است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه ۵ هزار نفر به صورت مستمر با ستادبازسازی عتبات عالیات همکاری دارند بیان داشت :۱۵۰ هزار نفر در ایام اربعین در قالب موکب ها در سراسر کشور فعالیت دارند و ما شاهد هستیم با وجود مشکلات اقتصادی کشور، اما هر سال مشارکت مالی مردم در کمک به برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات افزایش داشته است.

وی عنوان کرد: موکب ها در حوادثی همانند سیل و زلزله که نیازمند امدادرسانی و کمک رسانی به هموطنان باشد در این عرصه نیز حضور فعالی داشته و خواهند داشت.

جلال ماب عنوان کرد: شعبه‌های ستاد بازسازی عتبات عالیات در سراسر کشور فعال است و این ستاد در استان قم نیز از جمله مجموعه‌های موفق در سطح کشور است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با اشاره به پروژه‌های در دست احداث ستاد بازسازی عتبات عالیات ابراز داشت: طرح توسعه حرم امام علی (ع) و احداث صحن حضرت زهرا (س) از جمله برنامه‌های ستاد بازسازی عتبات بوده که به صورت مرحله تکمیل و در اختیار زائران قرار گرفته است.

وی بیان داشت: این پروژه در عید غدیر امسال به صورت کامل تکمیل خواهد شد و ۲۳۰ هزار متر مربع به حرم امام علی (ع) اضافه خواهد شد.

جلال ماب، احداث صحن حضرت زینب (س) در کربلای معلی، فاز دوم طرح توسعه حرم سیدالشهدا (ع) وتوسعه حرم کاظمین را از جمله برنامه‌های در دست اجرای ستاد بازسازی عتبات عالیات برشمرد.

کد خبر 5487016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha