۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۸:۲۴

معاون استاندار اردبیل تاکید کرد؛

تجهیز جمعیت هلال احمر اردبیل/آموزش همگانی امداد و نجات ضرورت دارد

تجهیز جمعیت هلال احمر اردبیل/آموزش همگانی امداد و نجات ضرورت دارد

اردبیل-معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: تجهیز جمعیت هلال احمر به آخرین تجهیزات می‌تواند موجب افزایش کیفیت خدمت رسانی در جامعه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا قاسمیان شامگاه یکشنبه در دیدار با مدیرعامل و اعضای شورای معاونین هلال احمر استان اردبیل اظهار کرد: تجهیز جمعیت هلال احمر به آخرین و به روزترین تجهیزات می‌تواند موجب افزایش کیفیت خدمت رسانی این جمعیت باشد.

وی با قدردانی از تلاش‌های جهادی و ایثارگرانه جمعیت هلال احمر استان اضافه کرد: مردم استان اردبیل نگاه مثبت و امیدوارانه به هلال احمر دارند و این اعتماد باید به عنوان سرمایه حیاتی و مهم محافظت و مراقبت شود.

معاون سیاسی، امنیتی و فرهنگی استاندار اردبیل بیان کرد: فراگیری آموزش همگانی کمک‌های اولیه و امداد و نجات به مردم باعث افزایش ضریب ایمنی و کاهش هزینه‌ها می‌شود و هلال احمر را در انجام وظایف خود موفق‌تر می‌کند.

آمادگی هلال احمر برای ارائه آموزش به کارکنان ادارات

ضربی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این دیدار گفت: جمعیت هلال احمر استان اردبیل برای آموزش به کارکنان تمامی ادارات استان آمادگی کامل دارد.

وی بیان کرد: ۲۱۰ خانه هلال در استان اردبیل وجود دارد و از این تعداد ۲۰ خانه در هفته هلال احمر تأسیس شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل به برنامه‌های اجرا شده در هفته هلال احمر اشاره کرد و گفت: اهدای ۸۴ هزار و ۱۵۰ سی سی خون توسط اعضای هلال احمر، ارائه خدمات رایگان پزشکی به ۶۹۵ نفر از اهالی روستای کوهساره در هیر، تقدیر از خانواده شهدای امدادگر، برپایی نمایشگاه توانمندی‌های جمعیت و مواردی از این دست جز برنامه‌های جمعیت هلال احمر استان در این هفته بود.

کد خبر 5491029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha