۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۹:۵۶

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین:

۵ هزار مخاطب قزوینی به مخاطبان تئاتر اضافه شده اند

۵ هزار مخاطب قزوینی به مخاطبان تئاتر اضافه شده اند

قزوین- مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین گفت: یکی از دستاوردهای تئاتر بچه‌های مسجد این بود که طبق آمار ۵ هزار نفر از نمازگزاران قزوینی به مخاطبین تئاتر اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار مهر سید قاسم قوامی در اختتامیه جشنواره استانی بچه‌های مسجد که عصر چهارشنبه در حیاط مسجد جامع قزوین برگزار شد اظهار کرد: آذر ۱۴۰۰ اولین فراخوان جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد اعلام شد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین ادامه داد: ۲۲ اثر در سامانه این رویداد ثبت نام کردند و ۱۸ اثر آماده تولید مورد بازبینی هیئت بازبینی قرار گرفت و در نهایت ۱۲ اثر وارد رویداد شدند.

وی بیان کرد: این رویداد در سه مرحله برگزار شد که در گام اول در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ سه اثر در مساجد استان به نمایش در آمد و در قدم بعدی سه اثر از ۱۵ تا ۲۵ اسفند ماه در ۳۰ مسجد به نمایش در آمد.

قوامی تبیین کرد: در مرحله سوم ۵ اثر از ۱۸ تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری در ۵۰ مسجد به نمایش در آمدند که در مجموع ۱۱۰ اجرا در ۷۵ مسجد سراسر استان قزوین به نمایش در آمد.

مدیر واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری استان قزوین یادآور شد: کمترین دستاورد این رویداد این بود که طبق آمار ۵ هزار نفر از نمازگزاران قزوینی به مخاطبین تئاتر اضافه شدند.

وی در خاتمه یادآور شد: این دسته از تئاترهای مردمی این توانایی را دارد که در روزهای دیگر سال نیز بنا به درخواست مخاطبین به نمایش درآید.

کد خبر 5493688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha