۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۸:۰۲

شهردار سنندج:

دغدغه شهروندان سنندجی برای ساماندهی بازارچه تاناکورا برحق است

دغدغه شهروندان سنندجی برای ساماندهی بازارچه تاناکورا برحق است

سنندج - شهردار سنندج گفت: دغدغه شهروندان سنندجی در خصوص ساماندهی بازارچه تاناکورای این شهر برحق بوده و در سنوات گذشته قراردادی را با مجتمع سنه سنتر برای انتقال این بازارچه منعقد شده است.

سید انور رشیدی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بازارچه تاناکورا در انتهای خیابان شهدای سنندج واقع شده و در دهه‌های اخیر علاوه بر اضافه شدن مغازه‌های مختلف به این بازارچه شاهد تسخیر پیاده روهای اطراف توسط برخی افراد هستیم که مشکلات متعددی را برای شهروندان به وجود آورده اند.

وی افزود: دغدغه شهروندان سنندجی و ساکنان محلات اطراف این بازارچه در خصوص مسدود شدن پیاده روهای اطراف مدرسه ابتدایی و مسیرهای دسترسی به منازلشان برحق است.

رشیدی اعلام کرد: شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج در سنوات گذشته اقدام به انعقاد قراردادی با مجموعه تجاری سنه سنتر در بلوار پاسداران سنندج کرده است تا فعالین بازارچه تاناکورا به این مجتمع تجاری انتقال یابند.

وی ابراز امیدواری کرد که طرح انتقال بازارچه تاناکورای سنندج به مجتمع سنه سنتر در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و یک مکان مجهز، ایمن و شایسته مردم سنندج به این امر اختصاص یابد.

کد خبر 5494265

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بینام IR ۰۳:۳۳ - ۱۴۰۱/۰۴/۲۸
      0 0
      سگ ولگرد شهر رو برداشته اسایش ملت رفته مردم چرا باید تاوان حماقت و ندانم کاری شهردار بیسواد رو باید بدن نه خوابی داریم نه آرامشی ای گل بگیرن اون دره بی صاحاب شورای شهر احمق رو