۱۴ خرداد ۱۴۰۱، ۲۳:۱۹

بسیج هنرمندان سپاه عاشورا درباره فیلم عنکبوت مقدس بیانیه صادر کرد

بسیج هنرمندان سپاه عاشورا درباره فیلم عنکبوت مقدس بیانیه صادر کرد

تبریز- بسیج هنرمندان سپاه عاشورا درباره فیلم عنکبوت مقدس بیانیه صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این بیانیه آمده است: هفتادوپنجمین دوره جشنواره سیاست زده کن، در حالی برگزار شد که فیلم عنکبوت مقدس ساخته علی عباسی با عواملش، بازهم بازیچه دست سیاستمداران پشت برده دولت فرانسه و حامیان یهودی برگزار کننده این جشنواره شدند.

بازهم مدعیان روشنفکری و هنر نشان دادند که وابسته تفکر و فرهنگ غرب هستند. این فیلم با توهین آشکار به ساحت نورانی امام علی بن موسی الرضا (ع)، اعتقادات، باورها و ارزشهای مسلمانان نشان داد که جشنواره کن، یک ابزار تبلیغاتی در دست عوامل بیگانه است که با نگاه سیاسی و ایدئولوژؤیک و تفکرات ضد ایرانی و اسلامی، برخی هنرمندان و فیلمسازان ما را عروسک خیمه شب بازی خود کرده است.

سازمان بسیج هنرمندان سپاه عاشورا با محکوم کردن این حرکت برنامه ریزی شده امیدوار است هنرمندان بابصیرت و متعهد این مرزو وبوم اجازه ندهند ساحت مقدس هنر با عنکبوت‌های نامقدس آلوده شود.

به قول شهید آوینی اوج تکامل این روشنفکران و هنرمندان آن است که آن جایزه کذایی را ببرند آنها (غربی‌ها) جدایی هنر و تعهد را تبلیغ می‌کنند اما جوایز خویش را به کسانی می‌بخشند که خود را نسبت به غرب و هنر و تفکر و سیاست آن متعهد بدانند.

کد خبر 5506712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha