به گزارش منابع خبری؛

۳ صهیونیست به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه بازداشت شدند

۳ صهیونیست به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه بازداشت شدند

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد ۳ صهیونیست به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه و طبقه بندی شده در اینترنت بازداشت شده و تحت بازجویی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، پلیس رژیم صهیونیستی از دستگیری ۳ اسرائیلی از جمله یک نظامی و دو غیرنظامی به اتهام انتشار اطلاعات محرمانه در اینترنت خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی در بیانیه کتبی مشترک با ارتش و سرویس امنیتی (شاباک) درباره این پرونده اعلام کرد: تحقیقات مشترک پلیس، ارتش و سرویس امنیت عمومی اسرائیل در مورد تعدادی از مظنونان (۲ غیرنظامیان و یک نظامی) به ظن ارتکاب تخلفاتی که اصل آن انتشار اطلاعات طبقه بندی شده می‌باشد، تکمیل شده است.

پلیس افزود: تحقیقات از چند هفته پیش و پس از انتشار مطالبی در شبکه‌های اجتماعی که توسط سرویس امنیت عمومی فاش شد و از طریق آن ظن افشای اطلاعات به وجود آمد، آغاز شد. در بخشی از تحقیقات، تعدادی از نظامیان و غیرنظامیان، که یکی از آنها نابالغ است، به اتهام تخلفات امنیتی مورد بازجویی قرار گرفتند که اصل آن، انتشار اطلاعات طبقه بندی شده است.

در این بیانیه آمده است: در ۲۴ مه، مظنونان به ارتکاب جنایت که دو غیرنظامی و یک نظامی هستند، با موافقت دادگاه و دادگاه نظامی دستگیر شدند. تحقیقات نشان داد که افراد بازداشت شده توسط عناصر متخاصم به کار گرفته نشده‌اند و آنها با یکدیگر همکاری کرده و اطلاعات محرمانه و حساسی را در شبکه اینترنت منتشر کرده‌اند.

پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد: دادستان نظامی به پرونده نظامی بازداشت شده که مظنون به ارائه اطلاعات طبقه بندی شده و انتشار اطلاعات است، رسیدگی می‌کند.

روزنامه عبری زبان «یدیعوت آحارانوت» نیز گزارش داد که نظامی دستگیر شده در حال انجام خدمت اجباری خود در سرویس اطلاعات نظامی بوده است.

کد خبر 5513576

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha