کمیته امور اسراء خبر داد؛

وخامت حال یک اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی

وخامت حال یک اسیر فلسطینی در زندان رژیم صهیونیستی

کمیته امور اسرای فلسطین از وخامت حال اسیر ناصر ابوحمید خبر داده و اعلام کرد که وضعیت جسمانی او وارد مرحله خطرناکی شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، کمیته امور اسرای فلسطین از وخامت حال اسیر ناصر ابوحمید خبر داده و اعلام کرد که وضعیت جسمانی او وارد مرحله خطرناکی شده است.

این اسیر مبتلا به سرطان دو جلسه تحت شیمی درمانی قرار گرفته و قرار است هفته آینده سومین جلسه شیمی درمانی او برگزار شود. اسیر ابوحمید به خاطر شدت بیماری از نظر حرکتی و تنفسی دچار مشکلات جدی شده و همیشه باید یک کپسول اکسیژن همراه او باشد.

او هم اکنون در بخش مراقبت‌های زندان رمله در مرکز فلسطین اشغالی ۱۹۴۸ بستری است. یکی از برادرانش به نام محمد نیز همراه او در این زندان محبوس است. کمیته امور اسرا و آزادگان فلسطین خواستار تحرک فوری جامعه بین‌الملل برای نجات این اسیر فلسطینی شد.

ابوحمید ۴۹ ساله و ساکن اردوگاه امعری در شهر رام الله است. او از سال ۲۰۰۲ اسیر و به ۷ مرتبه حبس ابد و ۵۰ سال زندان محکوم شده است.

رژیم صهیونیستی تاکنون چندین مرتبه خانه این اسیر فلسطینی را تخریب کرده که آخرین مورد آن به سال ۲۰۱۹ بازمی‌گردد. او در دوران اسارت پدرش را از دست داد و مادرش نیز سال‌هاست که اجازه ملاقات با او را ندارد.

کد خبر 5513795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha