جنبش «حماس»:

رژیم صهیونیستی رنگ ثبات و آرامش را به خود نخواهد دید

رژیم صهیونیستی رنگ ثبات و آرامش را به خود نخواهد دید

جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در واکنش به جنایت ترور یک شهروند فلسطینی در «قلقیلیه»، اعلام کرد: تا زمانی که جنایات صهیونیست ها ادامه داشته باشد، این رژیم رنگ آرامش و امنیت را به خود نخواهد دید.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، جنبش مقاومت اسلامی «حماس» با صدور بیانیه ای اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن شهروند فلسطینی در منطقه القلقیلیه واقع در کرانه باختری را محکوم کرد.

بر اساس این گزارش، جنبش مقاومت اسلامی حماس در این خصوص اعلام کرده است: هدف قرار دادن فلسطینیان به وسیله گلوله های جنگی، ریختن خون آنها، عدم توجه به قوانین بین المللی و نادیده گرفتن اصول حقوق بشری، جملگی مواردی هستند که لزوم تشدید مواجهه با صهیونیستها را بیش از پیش گوشزد می کند.

این جنبش عنوان کرده است: در سایه گسترده تر شدن دامه مقاومت در کرانه باختری و قدس اشغالی، دشمن صهیونیستی امروز در حالتی از سردرگمی به سر می برد. این رژیم در شکستن اراده و مقاومت ملت فلسطین متحمل شکست شده است.

جنبش مقاومت اسلامی حماس در ادامه بیانیه خود آورده است: تا زمانی که سلسله جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین ادامه داشته باشد، این رژیم رنگِ آرامش و امنیت را به خود نخواهد دید. انقلابیون فلسطینی با اشغالگران در تمامی نقاط مقابله می کنند تا بتوانند حقوق خود را به طور کامل از آن بازپس گیرند.

پیش از این، جنبش جهاد اسلامی ضمن محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن «احمد غانم» شهروند فلسطینی در استان قلقیلیه واقع در کرانه باختری، اعلام کرد: اقدام صهیونیستها در کرانه باختری، جنایتکارانه بود.

این جنبش در ادامه بیانیه خود آورده است: رژیم صهیونیستی بدون کوچکترین ملاحظات انسانی، هیچگونه ارزشی برای غیرنظامیان قائل نیست و آنها را هدف قرار می دهد. این نشان دهنده سیاست تروریستیِ این رژیم اشغالگر است.

کد خبر 5518514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha