۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۵۹

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس اعلام کرد؛

جریمه بیش از ۳ میلیاردی پارکینگ های متخلف در فارس

جریمه بیش از ۳ میلیاردی پارکینگ های متخلف در فارس

شیراز - مدیرکل تعزیرات حکومتی فارس گفت: با رسیدگی به ۴۴ پرونده تخلفات پارکینگ‌ها در تعزیرات حکومتی فارس متخلفان ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا سالاری، گفت: برخی از پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر شیراز بالاتر از تعرفه قانونی از مشتریان وجه دریافت می‌کنند که این موضوع تخلف گران فروشی بوده و مجازات قانونی در پی دارد.

وی افزود: با توجه به اینکه شهر شیراز به عنوان یک مقصد گردشگری و زیارتی میزبان مسافران زیای در طول سال است، نظارت بر پارکینگ‌های عمومی در سطح شهر مسأله‌ای حائز اهمیت است از این رو بازرسی از این واحدهای خدماتی بطور مستمر در حال انجام است.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر گزارشات متعددی از نارضایتی شهروندان مبنی بر گران فروشی پارکینگ‌های عمومی در مکان‌های پرتردد شهر داشتیم که در این رابطه پرونده تعزیراتی تشکیل و متخلفین مجازات شده اند.

سالاری با اشاره به رسیدگی به ۴۴ پرونده تخلفات پارکینگ‌ها در تعزیرات حکومتی استان افزود: متخلفین این پرونده‌ها ۳ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال جریمه نقدی شده اند و دو پارکینگ نیز به علت تخلفات متعدد توسط مأمورین اجرای احکام این اداره کل پلمب شده اند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان فارس از شهروندان تقاضا کرد تا چنانچه شکایتی از تخلفات پارکینگ‌ها دارند مراتب را به شماره‌های ۱۲۴ و یا ۳۲۳۴۰۰۰۰ اطلاع دهند تا ضمن بررسی موارد توسط بازرسین، با متخلفین برخورد تعزیراتی شود.

کد خبر 5538163

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha