سخنگوی جنبش انصارالله یمن:

منطقه بدون صلح در یمن، رنگ آرامش نخواهد دید

منطقه بدون صلح در یمن، رنگ آرامش نخواهد دید

محمد عبدالسلام با اشاره به سفر جو بایدن به عربستان، گفت: آرامش در منطقه منوط به برقراری صلح در یمن است و این مساله با توقف عملیات ائتلاف متجاوز سعودی و عقب نشینی نظامیان بیگانه محقق می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، محمد عبدالسلام سخنگو و رئیس هیئت مذاکره کننده جنبش انصارالله یمن در پیامی توئیتری با اشاره به سفر جو بایدن به عربستان، تاکید کرد: آرامش در منطقه منوط به برقراری صلح و ثبات در یمن است و این مساله تنها با توقف عملیات ائتلاف متجاوز سعودی و عقب نشینی نظامیان بیگانه از یمن محقق می‌شود.

وی افزود: در راستای برقراری صلح در یمن همچنین باید محاصره همه جانبه علیه این کشور برچیده شده و اسرای یمنی آزاد شوند، تا پس از آن پیامدهای تجاوز علیه یمن از جمله مساله غرامت و دیگر موضوعات بررسی شود.

محمد عبدالسلام تاکید کرد: هر گونه اقدام که به صلح واقعی (در یمن) منجر نشود، بی ارزش است.

از سوی دیگر، دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن شامگاه گذشته در بیانیه‌ای با اعلام اینکه سفر جو بایدن رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی و عربستان سعودی در چارچوب مصادره حق آزادی ملت‌های منطقه است، تاکید کرد: هدف از این سفر خدمت به رژیم صهیونیستی و آمریکاست.

دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن ضمن محکوم نمودن سفر رئیس جمهور آمریکا به اراضی اشغالی و عربستان سعودی، تاکید کرد: هدف از این سفر خدمت به آمریکا و اسرائیل به بهای هزینه‌کردن امنیت و ثبات منطقه است.

جنبش انصارالله همچنین تأکید کرده است که این سفر در چارچوب هدف قرار دادن و مصادره حق آزادی، استقلال و ثبات ملت‌های منطقه صورت می‌گیرد.

کد خبر 5539328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha