۶ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۴۵

بیمه سینا به دنبال نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین است

بیمه سینا به دنبال نوآوری و استفاده از فناوری‌های نوین است

مدیرعامل بیمه سینا به همراه برخی مدیران ارشد این شرکت از چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بیمه سینا، دکتر عبدالله سلطانی ثانی ضمن بازدید از غرفه شرکت‌های فعال صنعت بیمه، سرعت و سهولت در ارائه خدمات به مشتریان را برای صنعت بیمه کشور، ضروری دانست و گفت: مشتریان همواره انتظار دارند خدمات را با سهولت و کیفیت مطلوب دریافت کنند؛ بنابراین دقت، سرعت و کیفیت در ارائه خدمات باید همواره مد نظر باشد تا بتوانیم شاهد رضایت‌مندی مستمر مشتریان باشیم.

مدیرعامل بیمه سینا در جریان بازدید و گفتگو با برخی مدیران شرکت‌ها و غرفه‌های ارائه کننده خدمات بیمه‌ای اظهار داشت: ظرفیت و توانایی‌های مطلوبی در بیمه سینا نهفته است که این توانایی و قابلیت‌ها از تفکر جوان مدیران و کارکنان آن نشأت می‌گیرد.

نایب رئیس هیئت مدیره بیمه سینا تاکید کرد: اعتماد به صنعت بیمه سرمایه‌ای ارزشمند است که این سرمایه را باید با ارائه خدمات متنوع و هوشمند حفظ کرد.

وی افزود: استفاده از فناوری‌های نوین و نوآوری در صنعت بیمه به منظور دسترسی بیشتر افراد به خدمات مالی، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و بیمه سینا هم با استفاده از منابع انسانی متخصص و جوان با شتاب به سمت این مهم در حال حرکت است.

گفتنی است چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی، صنعت مالی (بورس بانک، بیمه)، با مشارکت شرکت‌های داخلی و خارجی، از دوم تا پنجم مرداد ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد.

کد خبر 5549680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha