۹ مرداد ۱۴۰۱، ۱۹:۱۹

امام جمعه اردبیل تاکید کرد؛

لزوم توجه ویژه به ورزشکاران در اردبیل

لزوم توجه ویژه به ورزشکاران در اردبیل

اردبیل- امام جمعه اردبیل و نماینده ولی فقیه در استان بر لزوم توجه بیشتر به ورزشکاران تاکید کرد و گفت: نیازمند توجه و حمایت ویژه ورزشکاران در استان اردبیل برای دریافت نتایج بهتر هستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله سید حسن عاملی عصر یکشنبه در دیدار با قهرمانان وزنه‌برداری اردبیل بر لزوم توجه و حمایت ویژه از ورزشکاران تاکید کرد و اظهار کرد: ما به وجود قهرمانان و پهلوانان که باعث سربلندی ایران هستند به خود می‌بالیم.

وی با بیان اینکه نیازمند توجه و حمایت ویژه ورزشکاران برای نتایج بهتر هستیم، گفت: هرچه ورزشکاران را در رده‌های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه‌ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت‌های جهانی برای ما سهل‌تر خواهد شد.

امام جمعه اردبیل ادامه داد: کشف استعدادهای این منطقه یکی از اقدامات مهمی است که باعث ایجاد انگیزه و پیشرفت این جوانان شده که در این زمینه برنامه‌ریزی جز اولویت‌های اساسی است.

سعید علی حسینی، رئیس هیئت وزنه برداری استان اردبیل نیز در این دیدار با اشاره به حمایت‌های مسئولین از ورزشکاران افزود: هرچه ورزشکاران را در رده‌های پایه بیشتر حمایت کنیم و در مسیر حرفه ای با رویکرد درست قرار دهیم رسیدن به موفقیت‌های جهانی برای ما سهل تر خواهد شد.

وی بیان کرد: با حمایت‌ها و نگاه ویژه مسئولین استانی به این نسل طلایی همانند نسلی که مدال‌های المپیک را به دست آورد فتح سکوهای المپیک و جهانی دور از دسترس نخواهد بود.

کد خبر 5552425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha