۱۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۰:۳۳

هندبال قهرمانی نوجوانان دختر - مقدونیه

قضاوت دو دیدار توسط داوران ایران/ میترا نوری پشت میز نظارت فنی 

قضاوت دو دیدار توسط داوران ایران/ میترا نوری پشت میز نظارت فنی 

کوبل داوران ایرانی حاضر در مسابقات قهرمانی جهان دختران نوجوان به همراه خانم میترا نوری عضو هیات رئیسه فدراسیون هندبال چند دیدار را قضاوت کرده و مسئولیت نظارت فنی آن را برعهده داشتند. 

به گزارش خبرنگار مهر، نهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی دختران نوجوان جهان از هشتم الی ۱۹ مردادماه در اسکوپیه مقدونیه شمالی در حال برگزاری است. در این رقابتها امیر و احمد قیصریان کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان حاضر بوده و دو دیدار را تاکنون قضاوت کرده اند.

کوبل داوری ایران شنبه شب در اولین روز این رقابتها، دیدار بین دو تیم جمهوری چک و اروگوئه را در این رویداد قضاوت کردند. این دیدار حساس و نزدیک با نتیجه ۲۴ بر ۲۳ به سود جمهوری چک به اتمام رسید.

همچنین برادران قیصریان دوشنبه شب در دومین قضات خود دیدار دو تیم اسلواکی و سوئیس را سوت زدند. این دیدار حساس با نتیجه ٢٩ - ٢٤ به سود سوئیس به پایان رسید.

امیر و احمد قیصریان کوبل داوری هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان دختر جهان ۲۰۲۲ به میزبانی مقدونیه شمالی هستند.

همچنین در این رقابت‌ها میترا نوری نیز به عنوان ناظر فنی حضور دارد. نوری به عنوان ناظر فنی فدراسیون جهانی هندبال در بازی گینه و هلند که ۳۹ بر ۲۷ هلند پیروز میدان شد، الجزایر و سوئیس که ۵۴ بر ۳۰ سوئیس برنده شد حضور داشت. نوری سه شنبه ناظر فنی بازی اسپانیا و آرژانتین از گروه H خواهد بود.

کد خبر 5553846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha