۲۳ مرداد ۱۴۰۱، ۱۳:۰۰

وضعیت خدمت‌رسانی به مصدومان واژگونی مینی‌بوس در دشتستان تشریح شد

وضعیت خدمت‌رسانی به مصدومان واژگونی مینی‌بوس در دشتستان تشریح شد

بوشهر- سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره خدمت رسانی به مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس تنگ ارم - پشت پرگفت: این حادثه دو فوتی و ۱۵ مصدوم برجای گذاشت.

حسن ملکی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در ساعات اولیه وقوع حادثه واژگونی مینی‌بوس تنگ ارم- پشت پر، شش دستگاه آمبولانس اورژانس ۱۱۵ با هماهنگی مرکز پیام اورژانس شهرستان دشتستان از مراکز و پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ بوشکان و تنگ ارم، دالکی و قلعه سفید و همچنین یک یک دستگاه آمبولانس از هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تصریح کرد: ۱۵ مصدوم این حادثه، توسط آمبولانس‌های اورژانس ۱۱۵ و هلال احمر به مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم منتقل و خدمات اولیه درمانی توسط پزشکان و کادر مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم برای آنها انجام گرفت.

وی گفت: از ۱۵ نفر مصدومین این حادثه، سه نفر به صورت سرپایی خدمات درمانی را دریافت و ترخیص شدند و ۱۲ مصدوم بعد از دریافت مراقبت‌های اولیه درمانی با توجه به وضعیت آنها توسط آمبولانس‌ها برای دریافت خدمات تخصصی به بیمارستان شهید گنجی برازجان اعزام شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطر نشان کرد: قبل از انتقال مصدومین به بیمارستان شهید گنجی، هماهنگی‌های لازم توسط رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتستان با بخش اورژانس بیمارستان انجام گرفته و خدمات تخصصی توسط پزشک متخصص ارتوپد، جراح عمومی و طب اورژانس برای مصدومین در حال انجام است.

ملکی زاده از پرسنل پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ تنگ ارم، بوشکان، دالکی و قلعه سفید، پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم و همچنین پرسنل اورژانس هلال احمر که از ساعات اولیه در محل حادثه حضور داشته‌اند، تشکر و قدردانی کرد.

کد خبر 5562785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha