۳۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۶:۵۲

با موضوع بازی‌وارسازی؛

شرکت‌کنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازی‌های جدی حضور یافتند

شرکت‌کنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در مدرسه بازی‌های جدی حضور یافتند

شرکت‌کنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در دومین مدرسه مدرسه بازی‌های جدی حضور می‌یابند.

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه‌های دومین مدرسه بازی‌های جدی با موضوع بازی‌وارسازی (گیمیفیکیشن) که با هدف توانمندسازی شرکت‌کنندگان در بخش هکاتون ۱۴۰۱ برگزار می‌شود، از روز پنجشنبه ۳ شهریورماه با حضور ۱۲۸ شرکت‌کننده کار خود را آغاز می‌کند.

دومین مدرسه بازی‌های جدی با همکاری انستیتو ملی بازی‌سازی و کمیته بازی‌پردازی ایران با مباحث مربوط به بازی‌وارسازی و تکمیلی به‌صورت آنلاین برگزار می‌شود.

برای شرکت در این کارگاه ۱۲۸ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که ۵۶ نفر در قالب ۲۳ تیم و ۷۲ نفر نیز به صورت فردی در این دوره حضور دارند.

پنجمین دوره هکاتون بازی‌های جدی با حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور به عنوان طراح مسئله، با هدف افزایش مراجعه افراد به کتابخانه‌ها و با بازی‌وار کردن این فرآیند در شهرهای تهران، تبریز و اصفهان تاریخ‌های ۲۰ الی ۲۲ مهرماه به‌صورت همزمان و آنلاین در بستر دیسکورد برگزار خواهد شد. همان طور که پیش از این و در فراخوان اولیه جایزه بازی‌های جدی ۱۴۰۱ اعلام شده بود، برای دریافت امتیاز نخبگانی حضور شرکت‌کنندگان هکاتون ۱۴۰۱ در این کارگاه‌های آموزشی تخصصی اجباری است.

هکاتون بازی‌های جدی یک رویداد بازی‌سازی سه‌روزه است که با هدف ایده‌پردازی و تجربه ساخت یک بازی جدی برگزار می‌شود. این رویداد همچون سال گذشته، پس از تأیید شورای راهبری بنیاد ملی نخبگان در طرح شهید بابایی مصوب شده است و بنیاد ملی نخبگان در سال ۱۴۰۱ نیز امتیاز فعالیت نخبگی را به منتخبان این رویداد تخصیص می‌دهد.

کد خبر 5569994

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha