به مناسبت روز بزرگداشت ابن‌سینا؛

نشست علمی «ابن‌سینا» به همت موسسه حکمت و فلسفه برگزار می شود

 نشست علمی «ابن‌سینا» به همت موسسه حکمت و فلسفه برگزار می شود

نشست علمی «ابن‌سینا» به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران و به مناسبت روز بزگداشت ابن‌سینا به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست علمی «ابن‌سینا» به همت مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفهٔ ایران و به مناسبت روز بزرگداشت ابن‌سینا امروز سه‌شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱، ساعت ۱۴ الی ۱۷ به صورت حضوری و مجازی برگزار می‌شود.

در این نشست، ضمن معرفی طرح ملی تصحیح علمی-انتقادی آثار ابن‌سینا، چند تن از ابن‌سینا پژوهان از جمله؛ احمدحسین شریفی دبیر علمی نشست مؤسسهٔ پژوهشی حکمت و فلسفهٔ ایران با موضوع حکمت و شریعت در اندیشه ابن‌سینا، سیدمحمود یوسف‌ثانی با موضوع تمثیل عرفانی ابن‌سینا، اسدالله فلاحی با موضوع ابن‌سینا و فرمول‌های بارکن و بوریدان، علیرضا کهنسال با موضوع برهان فصل و وصل ابن‌سینا: تحلیل و ارزیابی، محمدعلی قربانی با موضوع ارتباط نفس و بدن از نظر ابن‌سینا، حنیف امین بیدُختی از دانشگاه لودویگ ماکسیمیلیان، مونیخ با موضوع معرفت‌شناسی اضافه و مضاف در ابن‌سینا، محمدجواد اسماعیلی با موضوع حرکت در مقولات: ابن‌سینا و مفسرانش به سخنرانی خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان به مشارکت حضوری می‌توانند با مراجعه به آدرس تهران، خیابان ولیعصر، خیابان نوفل‌لوشاتو، خیابان آراکلیان، پلاک ۴ در این نشست شرکت کنند.

همچنین، علاقه‌مندان به شرکت مجازی می‌توانند از طریق این لینک در این سخنرانی حضور یابند.

کد خبر 5570052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha