منابع عبری زبان مدعی شدند:

عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در یمن

عملیات نظامی رژیم صهیونیستی در یمن

کانال ۱۴ عبری مدعی شده که ارتش تل آویو هفته گذشته همزمان با جنگ علیه غزه، عملیاتی را در یمن نیز انجام داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ارم نیوز، رسانه‌های صهیونیستی روز سه‌شنبه در گزارشی ادعا کردند که ارتش تل آویو همزمان با عملیات نظامی علیه جنبش جهاد اسلامی در نوار غزه در دو هفته پیش، به اهدافی نیز در یمن حمله کرده است.

این ادعا را شبکه ۱۴ عبری مطرح کرده، اما جزئیات بیشتری از این تجاوز نظامی نگفته است.

هفته گذشته «آویو کوهاوی»، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی ادعای حمله ارتش این رژیم به یک کشور ثالث را همزمان با عملیات سه روزه نظامی علیه غزه مطرح کرده بود. کوهاوی پنجشنبه گذشته بدون نام بردن از کشورخاصی گفته بود که عملیات هدف‌گیری در «کشور ثالث» نیز همزمان با نوار غزه انجام شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی پیشتر نیز در نوامبر ۲۰۱۹ تلاش کرده بود تا همزمان با ترور «بها ابوالعطا»، رهبر شاخه نظامی جهاد اسلامی در جریان بمباران خانه وی در شرق شهر غزه، دیگر مقام جهاد اسلامی، یعنی «اکرم العجوری»، چهره مهم و دست راست «زیاد نخاله»، دبیر کل جهاد اسلامی را نیز در سوریه ترور کند.

هنوز جزئیات حمله احتمالی و ادعایی ارتش رژیم صهیونیستی به یمن همزمان با بمباران غزه منتشر نشده است، اما در جریان جنگ سه روزه علیه غزه، جنبش جهاد اسلامی موفق شده بود که ۱۱۰۰ موشک را علیه صهیونیست‌ها شلیک کند.

گزارش منابع عبری زبان پس از جنگ سه روزه اخیر نیز تائید کردند که در جریان این جنگ حداقل ۲۲۰ هدف در مناطق مختلف مورد اصابت موشک و راکت گروه‌های فلسطینی قرار گرفت؛ هرچند در فلسطین اشغالی سانسور بسیار شدیدی برای اعلام آمار تلفات و یا حتی زخمی شدگان این نبردها بویژه در شهرک‌های صهیونیست نشین وجود دارد.

کد خبر 5571304

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • GB ۰۳:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      بدنبال تحریک ایران، روسیه، ترکیه، عربستان، پاکستان و حتی چین و هند برای به آشوب کشیدن منطقه و دنیا هستند، چون خیال می‌کنند در آشوب ماهی می‌گیرند ولی نمی‌دانند ممکنه یکی بی‌هوا شکارشو ن کنه
    • علی اصغر از تهران IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      این کشور به خاطر شکست برجام و انداختن توپ در زمین ایران به آب و اتش میزندشاید امریکا هم پشیمان شده دنبال بهانه میگردد