۵ شهریور ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳

رئیس اداره آموزش منابع طبیعی استان مرکزی:

جذب ۷۰۰۰ همیار طبیعت در استان مرکزی هدف‌گذاری شده است

جذب ۷۰۰۰ همیار طبیعت در استان مرکزی هدف‌گذاری شده است

اراک- رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت‌های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی گفت: جذب هفت هزار همیار طبیعت در این اداره کل هدف‌گذاری شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم غفوری فرد در نشست با رئیس آموزش و پرورش شهرستان ساوه افزود: ۳ هزار همیار طبیعت در حوزه های دانش آموزی، مروج و محافظ طی امسال برای حفاظت و حراست از عرصه های طبیعی این استان جذب شده و تحقق برنامه این اداره کل در سال جاری در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: جذب همیار طبیعت در راستای حافظت از عرصه های طبیعی و جنگلی استان مرکزی و تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی برای تبدیل فرهنگ منابع طبیعی به معارف عمومی انجام می شود.

رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی یادآور شد: این نشست در راستای تشریح اهمیت طرح همیار طبیعت و نحوه عضویت دانش آموزان و معلمان برگزار شده است.

غفوری فرد خاطرنشان کرد: در این نشست مقرر شد اداره آموزش و پرورش شهرستان ساوه تعدادی از مدارس ابتدایی این شهرستان را برای آموزش مباحث حوزه منابع طبیعی و جذب همیار طبیعت به این اداره کل معرفی کند تا آموزش های لازم به دانش آموزان و معلمان ارائه شود.

بنابراین گزارش، این نشست با حضور رئیس اداره آموزش، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مرکزی، معاون و کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان ساوه و رئیس و کارکنان اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

کد خبر 5574217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha