۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۳:۲۳

فرماندار دهاقان مطرح کرد؛

اولویت حوزه کشاورزی دهاقان در تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور

اولویت حوزه کشاورزی دهاقان در تخصیص اعتبارات سفر رئیس جمهور

دهاقان- فرماندار شهرستان دهاقان گفت: بیشترین اعتبارات سفر رئیس جمهور برای شهرستان دهاقان به بخش کشاورزی تخصیص یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی جمشیدیان پیش از ظهر چهارشنبه در نشستی با پیشکسوتان شهرستان دهاقان اظهار داشت: بزرگان این شهر افراد فرهیخته و دغدغه‌مندی هستند و باید در راستای وحدت در جامعه کوشا و فعال باشند که سبب رشد و پیشرفت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دولت نگاهی متفاوت دارد، افزود: در دولت جدید اتفاقات شایسته و مؤثری رخ داده و نگاه و عملکرد این دولت، جدید است.

فرماندار شهرستان دهاقان اذعان کرد: قطعاً امید باید به مردم باز گردد و در جامعه ترویج یابد بنابراین نیاز است که امیدآفرینی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه تلاش دولت شبانه روزی است، عنوان کرد: دولت جدید برای امور کشور وقت بسیاری می‌گذارد و روز و شب و تعطیل نمی‌شناسد و باید از این فرصت استفاده بهینه داشته باشیم.

فرماندار شهرستان دهاقان بخشی نگری را مانع خدمت دانست و گفت: شهر و روستاها هیچ تفاوتی برای مسئولان ندارند باید به امور و مشکلات هم آحاد جامعه رسیدگی شود و مشکلات رفع شود.

جمشیدیان افزود: مبادا فراموش کنیم که این نظام چگونه و با چه هزینه‌هایی به دست آمده است پدران و مادرانی فرزند خود را در این راه فدا نموده‌اند، پس نباید به راحتی به سبب خاطر یک اتفاق نادرست این انظام را زیر سوال ببریم.

وی خاطرنشان کرد: اگر یک مسئول بی‌کفایت بوده ربطی به اصل انقلاب ندارد زیرا انقلاب ریشه در خون شهدای گران‌قدر دارد و باید محافظت شود.

فرماندار شهرستان دهاقان با بیان این‌که سهم بخش کشاورزی در تخصیص اعتبار سفر رئیس جمهپر اولویت داشت، عنوان کرد: در سفر ریاست جمهوری ۲۲۰ میلیارد تومان اعتبار مصوب شد که به سبب این‌که شهرستان دهاقان تمرکز بر روی حوزه کشاورزی دارد و در این زمینه حرف برای گفتن دارد بیشترین سهم به بخش کشاورزی اختصاص داده شد.

کد خبر 5578157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha