۲۶ شهریور ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲

سازمان راهداری اعلام کرد؛

ترافیک سنگین در جاده چالوس/ ترافیک نیمه سنگین در محور مهران-ایلام

ترافیک سنگین در جاده چالوس/ ترافیک نیمه سنگین در محور مهران-ایلام

سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از ترافیک سنگین در جاده چالوس و تردد روان سه محور منتهی به مرزهای غربی کشور از جمله شلمچه-خرمشهر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای محور چالوس مسیر جنوب به شمال در محدوده سیاه بیشه و مسیر شمال به جنوب حدفاصل هزارچم تا ولی‌آباد دارای ترافیک سنگین است.

در محورهای هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد وسایل نقلیه روان است.

همچنین در محور مهران - ایلام محدوده‌های گلان و مهدی آباد و محور ایلام - سرابله - حمیل محدوده‌های کمربندی ایلام و تونل آزادی ترافیک نیمه سنگین است.

تردد وسایل نقلیه در محورهای شلمچه - خرمشهر، چذابه - بستان و قصر شیرین - سرپل ذهاب روان گزارش شده است.

کد خبر 5591571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      1 0
      مسئولین بی مسئولیت راهداری حمل ونقل مسافری کشور را مختل و مردم ، رانندگان و مالکین ناوگان را با چالش و زور به سرویسهای مهران اعزام می کنند درحالی سوئ مدیریت و تشویق مردم به رفتن با خودروهای شخصی باعث ترافیک وراه بندان و معطلی و تحمیل استهلاک و هزینه بالا به اتوبوسهای بین شهری شده است!
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      1 0
      مسئولین بی کفایت راهداری با تشویق مردم به سفر با خودروی شخصی به مرزها باعث ترافیک سنگین در این محورها مخصوصا مهران شدند !
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      1 0
      مسئولین بی مسئولیت راهداری با اعزام اتوبوسهای بین شهری به مهران همه مردم ومسافرین سایر شهرها با چالش و نارضایتی مواجه کرده است !
    • IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۲۶
      1 0
      شما مسئولین که نمی توانید ترافیک مسیر مهران را کنترل کنید چرا اتوبوسهای بین شهری با زور به مهران می فرستید و ساعتها باید اتوبوس با استهلاک بالا قدم به قدم راه برود تاکجا باید این بی نظمی و بی تدبیری و بی برنامگی باید ادامه داشته باشد ؟