۲ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۵

۵۳۶ هزار دانش آموز مازندرانی روانه مدرسه شدند

 ۵۳۶ هزار دانش آموز مازندرانی روانه مدرسه شدند

ساری- ۵۳۶ هزار دانش آموز مازندرانی با نواخته شدن زنگ سال تحصیلی جدید روانه کلاس درس شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با سراسر کشور زنگ آغاز سال تحصیلی در بیش از چهار هزار و ۸۰۰ مدرسه مازندران نواخته شد و ۵۳۶ هزار دانش آموز استان روانه کلاسه درس شدند.

آئین نواخته شدن زنگ سال تحصیلی با حضور مسئولان استان در دبستان شیوا روستای بو را در آمل نواخته شد و حسین کمالی سرپرست آموزش و پرورش مازندران در این مراسم با اظهار اینکه تحقق آرمان‌های انقلاب در حوزه تعلیم و تربیت نیازمند همراهی همه دستگاه‌ها است، افزود: آموزش و پرورش مازندران به رغم همه تنگناها در حال پیشروی است.

وی شمار دانش آموزان استان در سال تحصیلی جاری را ۵۳۶ هزار دانش آموز اعلام کرد و گفت: این تعداد در چهار هزار و ۸۰۰ مدرسه مشغول تحصیل خواهند شد.

سرپرست آموزش و پرورش مازندران با اظهار اینکه مازندران درد توزیع و ثبت کتاب درسی پیشتاز است، گفت: میزان مشارکت‌های مردمی نیز رشد ۱۰۰ درصدی داشته است.

کمالی با اشاره به تخصیص ۱۸ میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی گفت: برای تعمیق باورهای دینی نیز از سوی دولت سیزدهم ۱۸۰ میلیارد ریال اعتبار تخصیص داده شده است.

کد خبر 5596285

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • منیره IR ۰۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۲۰
      0 0
      سلام و عرض ادب خدمت شما! من بعد از تحول تازه از افغانستان به جمهوری اسلامی ایران مهاجر شدم و در استان مازندران زندگی میکنم یه دختر شش ساله دارم خواستم در مدرسه ثبت نام شو انجام بدم با مراجعه به مدرسه،آموزش و پرورش و ساری بنابر قانون وضع شده از طرف مراجع مربوطه دخترک من استخدام نمیشود. لطفن کمک کنید