۱۳ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۳

در گفتگو با مهر عنوان شد:

واکنش به احتمال برکناری مدیرعامل و جلسه اورژانسی در پرسپولیس!

واکنش به احتمال برکناری مدیرعامل و جلسه اورژانسی در پرسپولیس!

اتفاقات اخیر که یکی از دلایل شکست پرسپولیس برابر تراکتور بود احتمال تشکیل جلسه اضطراری هیات مدیره باشگاه پرسپولیس را مطرح کرد اما یک عضو هیات مدیره این موضوع را رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل تراکتور تبریز نخستین باخت خانگی سرخپوشان پایتخت در فصل جاری رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شد.

با این حال حاشیه‌های هفته گذشته که پیرامون این تیم به وجود آمده شایعاتی را درباره برگزاری جلسه فوق‌العاده امروز هیأت مدیره و احتمال استعفا یا برکناری رضا درویش از مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس مطرح کرد.

حسین خبیری عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار مهر، در این باره گفت: به هیچ وجه جلسه‌ای فوق‌العاده برگزار نشد و امروز نشستی را نداشتیم. زمان برگزاری جلسات هفتگی هیأت مدیره مشخص است که رئیس هیأت مدیره اعلام می‌کند.

او درباره استعفا یا برکناری درویش نیز تاکید کرد: عملکرد آقای درویش تا حالا خیلی خوب بوده است و هیچ دلیلی برای این موضوع وجود ندارد. هیچ خواسته‌ای نیز از جانب او درباره استعفا مطرح نشده است همه چیز به خوبی در حال پیگیری است.

این عضو هیات مدیره پرسپولیس تاکید کرد: هیچ مشکلی وجود ندارد و من واقعا درک نمی‌کنم وقتی یک مجموعه در صلابت و سلامت کامل در حال کار کردن است چنین شایعاتی بی پایه و اساسی مطرح می‌شود.

خبیری در پایان گفت: براساس توافق صورت گرفته از این به بعد رضا درویش سخنگوی هیات مدیره خواهد بود.

کد خبر 5603095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      اگر مربی و بازیکن خودشون رو وارد حاشیه نکنن و در مسایل سیاسی اظهار فضل و دانش نکنن همه چی درست میشه. آخه شما رو به بستن مچ بند مشکی چه بازیت رو بکنید و حاشیه درست نکنید
    • علی IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      تنها علت برکناری اینه که به بازیکنان نگفت دستبند سیاه نبندین
    • هموطن و دوستدا فوتبال IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      سلام، وعرض ارادت به تیم پرسپولیس و سرمربی محجوب وآرام اقای یحیی گلمحمدی وهمچنین اقایان کریم باقری وافشین پیروانی از استادان عالی وبی حاشیه دوست داشتنی وتمامی بازیکنان این تیم حال بایک باخت چیزی از دست نداده اید ،بهر حال در بازی فوتبال برد وباخت یه امر طبیعی است ،امیدواریم همگی در صحت وسلامت بسر بر
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      تنها راه نجات پرسپولیس اخراج گل محمدی است
    • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      تماشگر چی شدآقا تا کی میخوان بازیها بدون تماشاگر بر گزار بشه
    • سعید HK ۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۳
      0 0
      پیروزی حرفی برا زدن نداش جلو تراکتور
    • آرش IR ۰۳:۵۳ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۴
      0 0
      تایه مدیری یه کمی خوب کارمیکنه فوراًمیخوان اخراج یا زیرفشاربزارن که استعفابده اونم مدیرهای پرسپولیس هست همیشه یا به تریقی قانون بازنشستگی رومیارن مثل گرشاسبی ولی الان چندین بازنشسته بعداون اومده استقلال بدون هیچ مشکلی کارمیکنه قانون فقط برا پرسپولیس هست آجرلو بازنشسته نیست یا مددی یابقیه یا فتل بنگی