۲۱ مهر ۱۴۰۱، ۲۱:۱۹

حواشی بازی فولاد - پیکان؛

تداوم سریال تساوی‌های فولاد / فولاد دیگر مدعی نیست

تداوم سریال تساوی‌های فولاد / فولاد دیگر مدعی نیست

اهواز - تیم فوتبال فولاد خوزستان با توقف در برابر پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد خوزستان به روند تساوی‌های خود در این فصل ادامه داد.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت‌های هفته نهم لیگ برتر باشگاه‌های کشور، عصر پنج شنبه تیم‌های فولاد خوزستان و پیکان تهران در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی به تساوی یک بر یگ دو تیم منجر شد.

مجید علیاری (۵۷) برای فولاد و دانیال جهانبخش (۸۵) برای پیکان تهران گلزنی کردند.

بیژن حیدری با کمک آرمان اسعدی و مهدی شفیعی این بدون تماشاگر را قضاوت کردند و در آن به ساسان حسینی (پیکان) کارت زرد دریافت کرد.

فولاد خوزستان در این بازی با ترکیب: کریستوفر کنت، مهدی شیری، عارف آقاسی، موسی کولیبالی، سعید آقایی، حمید بوحمدان، محمد آبشک (۸۸- وریا غفوری)، آیاندا پاتوسی (۷۰- اشکان دژاگه)، ساسان انصاری (۷۷- علیرضا کوشکی)، احسان پهلوان و مجید علیاری (۷۷- علی قربانی) بازی کرد.

پیکان تهران نیز با ترکیب: محمد ناصری، سامان فلاح، امیر شبانی (۷۰- منصور باقری)، میلاد بدرقه، دانیال جهانبخش، غلامرضا ثابت ایمانی (۸۴- ابراهیم صالحی)، محمدجواد آزاده (۷۵- تیتو اوکلو)، امیر طاهر (۸۴- محمدحسین فلاح)، مجتبی حقدوست، ساسان حسینی (۷۵- محمدمهدی لطفی) و شرزود تمیروف در برابر حریف صف آرایی کرد.

در دقایق ابتدایی تیم پیکان حضوری پررنگ در نیمه زمین فولاد خوزستان داشت و دوبار در دقایق ۹ و ۱۰ با ضربات دانیال جهانبخش و شرزود تمیروف برای گلزنی تلاش کرد که ثمری نداشت. با سپری شدن دقایق اولیه فولادمردان به جریان بازی مسلط شدند و چندبار به سمت دروازه پیکان ضربه زدند که در یک نوبت ضربه فنی آیاندا پاتوسی در دقیقه ۳۲ به بیرون رفت و در دقیقه ۴۴ هم ضربه سر علیاری با دخالت سنگربان پیکان روانه کرنر شد تا نیمه اول این مسابقه بدون گل تمام شود.

فولادی‌ها در اولین صحنه جدی نیمه دوم موفق به گلزنی شدند و مجید علیاری در دقیقه ۵۷ سرخ‌پوشان را پیش انداخت تا هیجان بازی بیشتر شود. علیاری در دقیقه ۶۴ هم یک شوت زمینی روانه دروازه حریف کرد که این ضربه آرام در دستان ناصری قرار گرفت.

پیکانی‌ها با انجام چند تعویض تهاجمی توانستند گل خورده را در دقیقه ۸۵ توسط دانیال جهانبخش جبران کنند. تلاش فولادمردان در اندک دقایق پایانی برای زدن گل برتری هم ثمری نداشت و این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سریال تساوی‌های فولاد خوزستان در فصل جاری ادامه پیدا کند.

فولاد باز هم در اهواز نتوانست پیکان را شکست دهد. از لیگ سیزدهم تاکنون، فولادی‌ها در هشت فصل متوالی (پیکان لیگ پانزدهم در دسته اول حضور داشت) نتوانسته‌اند پیکان را در خانه شکست دهند. علاوه بر این، فولاد برای چهارمین بازی متوالی با نتیجه تساوی زمین مسابقه را ترک کرد تا از جمع مدعیان فاصله بگیرد.

کد خبر 5608504

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha