۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۷:۴۰

محمدیان در گفتگو با مهر:

رقابتهای جهانی را با بدشانسی و بیماری پشت سر گذاشتم

رقابتهای جهانی را با بدشانسی و بیماری پشت سر گذاشتم

دارنده مدال برنز کشتی آزاد جهان گفت: در رقابتهای جهانی صربستان در شرایطی به میدان رفتم که بیماری و عفونت شدید باعث ضعف بدنی من شد و دستم از مدال خالی ماند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین محمدیان یکی از آزادکاران پرامید تیم ملی کشتی کشورمان در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان بود که با وجود توانایی و شایستگی بالا در نهایت به عنوان پنجمی بسنده کرد.او که حالا عزم خود را جزم کرده تا از رقابتهای لیگ برتر امسال دوباره استارت بزند و در قالب چرخه انتخابی آتی تیم ملی، ناکامی خود را جبران کند به خبرنگار مهر گفت: با بدشانسی چند روز مانده به مسابقات جهانی دچار عفونت شدم که در همان ابتدا فکر کردم چیز جدی و خاصی نیست، اما رفته رفته در کشتی‌های بعدی خودش را نشان داد و در نهایت باعث ضعف و ناکامی من شد.

وی افزود: هر چند توانستم در رقابتهای جهانی چهار کشتی بگیرم اما حال عمومی خوبی نداشتم و این موضوع را کادر فنی تیم‌ملی هم می‌دانست. در صربستان بارها دچار تب و لرز شدم و از ناحیه سر و گوش دچار درد و تورم شدیدی شدم. متأسفانه به همین دلیل بود که دست خالی از رقابتهای جهانی بازگشت چون از شدت درد و ضعف اصلاً نمی‌توانستم روی پای خودم بایستم.

آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در رقابت‌های جهانی صربستان اظهار داشت: بلافاصله بعد از بازگشت به ایران برای درمان اقدام کرد که پزشکان تشخیص دادند، مشکل من بیماری زونا بود. در همان زمان عفونت شدید از گوشه سر به چشم و گوش من رسید و باعث شد چشمم کاملاً بسته شود. به هر حال با دستور پزشک بلافاصله در بیمارستان بستری شدم تا آبسه و عفونت با یک عمل جراحی از بدنم خارج کردن شود.

محمدیان به وضعیت کنونی خود اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در حال حاضر شرایط خوبی دارم و حدود یک هفته است که تمریناتم را دوباره آغاز کردم. ضمن اینکه از زمان ترخیص از بیمارستان همچنان تحت نظر پزشک هستم و با کسب اجازه برای آغاز تمرینات، مهیای حضور در لیگ و کشتی گرفتن در تیم صنایع هستم.

وی در خصوص انگیزه اش برای حضور در لیگ برتر گفت: امسال در تیمی حضور دارم که سال گذشته قهرمان شده و دوباره با سرمربیگری رضا یزدانی برای تکرار قهرمانی مهیا می‌شود. مثل همیشه کاملاً تابع کادر فنی این تیم هستم تا با کشتی‌های پیروزمندانه بتواند گامی در جهات رسیدن به قهرمانی بردارم. در نتیجه می‌توان گفت حضور در لیگ امسال، نقطه استارت من برای رسیدن به دوبنده تیم ملی و حضور در مسابقات آتی است.

به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین محمدیان در رقابتهای جهانی ۲۰۲۲ صربستان پس از استراحت در دور اول، توانست ساموئل شرر از سوئیس را با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست دهد و سپس و محمد زاکاریف از اوکراین را ۸ بر ۵ از پیش رو بردارد. اما در نیمه نهایی با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل کایل اسنایدر از آمریکا شکست خورد و از صعود به فینال بازماند. بدین ترتیب محمدیان به دیدار رده‌بندی رسید اما در این مصاف هم مغلوب ماگومدخان ماگومدوف از جمهوری آذربایجان شد و با از دست دادن مدال برنز به عنوان پنجمی بسنده کرد.

کد خبر 5612226

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha