مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست ها به نابلس +ویدئو

مقابله رزمندگان مقاومت با یورش صهیونیست ها به نابلس +ویدئو

مبارزان مقاومت با یورش بامدادی نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی به منطقه ای در غرب نابلس مقابله و به سوی آنها تیراندازی کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری فلسطین الیوم، رزمندگان مقاومت بامداد امروز چهارشنبه نظامیان اشغالگر رژیم صهیونیستی را که به منطقه «المخفیه» در غرب نابلس یورش بردند، هدف تیراندازی قرار دادند.

منابع محلی ضمن اعلام این خبر افزودند: تک تیراندازان ارتش اشغالگر در برخی ساختمان‌ها در محله المخفیه مستقر شدند. نظامیان صهیونیست همچنین «محمود عوده» پیرمرد سالخورده و پدر «مصطفی عوده» اسیر فلسطینی که چند روز پیش در منطقه المخفیه نابلس بازداشت شده بود را دستگیر کردند.

منابع مذکور گزارش دادند که نظامیان اشغالگر پس از یورش به یک ساختمان مسکونی در منطقه المخفیه در نابلس، مرد جوانی را دستگیر و سپس از این منطقه عقب نشینی کردند.

به گفته منابع محلی فلسطینی در ۲۴ ساعت گذشته ۷ عملیات ضد صهیونیستی و ۱۵ مورد درگیری فلسطینی‌ها و نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری گزارش شد.

قابل ذکر است که محافل امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند که کرانه باختری در آستانه انتفاضه جدید قرار دارد و ارتش رژیم صهیونیستی در تقابل با عملیات فلسطینیان در کرانه باختری، با بحران گزینه‌ها مواجه است. حال اینکه جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) پیش از این گسترش حمایت از مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را خواستار شده بود.

کد خبر 5612281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha