۲۷ مهر ۱۴۰۱، ۱۰:۳۴

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۱۸۵ میلیارد ریال برای ارتقای تکنولوژی موبایل در کردستان هزینه شد

۱۸۵ میلیارد ریال برای ارتقای تکنولوژی موبایل در کردستان هزینه شد

سنندج- مدیرمخابرات منطقه کردستان گفت: در سال جاری با ۱۸۵ میلیارد ریال، تکنولوژی تعداد زیادی از سایت‌های تلفن همراه در مناطق روستایی استان ارتقا یافته است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت اظهار داشت: این اقدام در راستای افزایش بهره‌مندی جمعیت روستایی استان از دسترسی به خدمات همراه اول بخصوص استفاده از دیتا با تکنولوژی‌های ۳G و۴G انجام شده است.

وی افزود: بر این اساس سایت‌های تلفن همراه در روستاهای «زیویه»، «کانی گویز»، «میریوسف» از توابع شهرستان بانه، «بزویش» از توابع شهرستان کامیاران، «کاکه سیاب»، «تاله جو»، «قوره دره» و «تپه بهرام» از توابع شهرستان سقز و روستاهای «ساتیله»، «خشکه دول» و «سرهویه» از توابع سنندج و «کانی میران» و «چشمیدر» از توابع شهرستان مریوان به تکنولوژی‌های ۳G و ۴G تجهیز و ارتقا یافته اند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با بیان اینکه برای ارتقای تکنولوژی در این ۱۳ سایت، بیش از ۱۸۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه و سرمایه‌گذاری شده است، گفت: ارتقای کیفیت تلفن همراه، بهبود کیفیت در ارسال پیام از طریق صدا و تصویر، افزایش سرعت دسترسی به داده‌ها و اطلاعات موجود در فضای مجازی از اهداف اجرای این پروژه در نقاط روستایی بود.

وی به نیاز روز افزون مشتریان به سرویس‌ها و تکنولوژی‌های تلفن همراه در راستای انجام کارهای روزانه مبتنی بر این بستر و بهره‌مندی از مزایای تلفن همراه به عنوان یک وسیله ارتباطی سیار و همیشه همراه اشاره کرد و یادآور شد: مخابرات منطقه نیز به منظور پاسخگویی به نیازهای ارتباطی مشتریان در این حوزه با توسعه و ارتقا تکنولوژی‌ها و راه اندازی سایت‌های جدید موبایل اقدامات چشمگیری انجام داده است.

کد خبر 5612336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha