۲۸ مهر ۱۴۰۱، ۱۶:۴۷

معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور:

موضوع گسست نسلی توطئه امروز دشمن است

موضوع گسست نسلی توطئه امروز دشمن است

تربت حیدریه ـ معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور گفت: موضوع گسست نسلی توطئه امروز دشمن است و ائمه جمعه می‌توانند با برنامه‌های فرهنگی نقشه آنان را خنثی کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عباس رضوانی نسب ظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مه‌ولات که با محوریت معارفه و تکریم امام جمعه شهرستان مه ولات برگزار شد، اظهار کرد: نسل امروز نه مشکل و نه مسئله ما است بلکه این نسل یاران، ولی عصر (عج) در آینده هستند و دشمن این را موضوع را فهمیده و آن را هدف قرار داده است.

معاون نظارت و ارزیابی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور همچنین در ادامه با اشاره به ویژگی‌های بارز حجت الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه سابق مه‌ولات افزود: ایشان در بین ۹۰۰ ائمه جمعه کشور از برجستگان اهل علم و قلم بود و البته حجت‌الاسلام زاهدی که از امروز به عنوان امام جمعه مه‌ولات درخدمت‌شان هستیم نیز از افراد با تجربه و اهل علم هستند.

امام جمعه به دور از جریان‌های سیاسی در کنار مردم است

در ادامه حجت‌الاسلام داوود زاهدی، امام جمعه جدید مه‌ولات نیز اظهار کرد: امام جمعه به دور از احزاب و جریان‌های سیاسی در کنار مردم و برای مردم است.

امام جمعه جدید مه‌ولات افزود: ابتدای سخن دست یاری خود را به سمت مردم، مسؤولان، خیّران و به ویژه جوانان که موتور محرک جامعه هستند دراز می‌کنم تا بدین وسیله جایگاه والای ستاد نماز جمعه را در تراز انقلاب اسلامی اعتلا بخشیم.

وی با تاکید براینکه نهاد نماز جمعه فارغ از هرگونه حزب و قومی در کنار مردم است ادامه داد: نماز جمعه نهادی برای مردم است و امیدوارم با همکاری همه جانبه تمامی اقشار جامعه، پیگیری مشکلات مردم را در اولویت کاری خود قرار دهم.

گفتنی است؛ حجت الاسلام داوود زاهدی پیش از این امام جمعه شهرستان باخرز بود و هم اکنون به عنوان امام جمعه جدید مه‌ولات معرفی شد و حجت‌الاسلام حسین اسلامی، امام جمعه سابق مه ولات به عنوان امام جمعه جدید شهرستان تربت‌جام معرفی شد.

کد خبر 5613408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha