۳۰ مهر ۱۴۰۱، ۸:۳۴

کشتی امیدهای جهان - اسپانیا

آغاز مصاف آزادکاران پنج وزن دوم/ دو مدال طلا در انتظار ایران

آغاز مصاف آزادکاران پنج وزن دوم/ دو مدال طلا در انتظار ایران

آزادکاران پنج وزن دوم کشورمان از امروز در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان (امید) در اسپانیا به میدان خواهند رفت.

به گزارش خبرگزاری مهر، دور مقدماتی مسابقات پنج وزن نخست کشتی آزاد زیر ۲۳ سال (امید) در حالی روز گذشته در شهر پونت ودرا کشور اسپانیا برگزار شد که امیرمحمد یزدانی و امیرعلی آذرپیرا در اوزان ۷۰ و ۹۷ کیلوگرم به دیدار فینال راه یافتند و کیان محمودجانلو در وزن ۶۵ کیلوگرم به گروه بازنده‌ها رفت. بدین ترتیب فینالیست‌های کشورمان در پنج وزن نخست از ساعت ۱۹:۳۰ امروز برای کسب دو نشان طلا به روی تشک می‌روند.

طبق برنامه قرار است امروز مدعیان پنج وزن دوم به میدان بروند که طی آن نمایندگان اوزان ۶۱ ف ۷۴، ۸۶، ۹۲ و ۱۲۵ به مصاف حریفان خواهند رفت.

بر این اساس در وزن ۶۱ کیلوگرم که ۲۰ شرکت کننده دارد، آرمین حبیب زاده پس از استراحت در دور اول، در دور دوم با آسیل آیتاکین از قزاقستان مبارزه می‌کند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم که با حضور ۲۶ کشتی گیر برگزار می‌شود، محمدحسین فیروزپور در دور نخست به مصاف آتامیرات چارلیف از ترکمنستان می‌رود و در صورت پیروزی بر این کشتی گیر در دور دوم با عصمت جیتفجی از ترکیه مبارزه می‌کند.

در وزن ۸۶ کیلوگرم که ۲۴ شرکت کننده دارد، سجاد غلامی در دور اول با ترنت هیدلای از آمریکا مبارزه می‌کند و در صورت گذر از این حریف در دور دوم به مصاف نورتیلیک کاریپبایف از قرقیزستان می‌رود.

در وزن ۹۲ کیلوگرم که ۱۹ نفر حضور دارند، امیرحیسن فیروزپور در دور اول با رضابک آیتموخان از قزاقستان کشتی می‌گیرد و در صورت پیروزی در این دیدار در دور دوم با ادلان ویسخانوف از فرانسه مصاف می‌دهد.

در وزن ۱۲۵ کیلوگرم که با حضور ۱۶ نفر برگزار می‌شود، امیررضا معصومی در دور اول با آدیل میسیرجی از ترکیه پیکار می‌کند و در صورت غلبه بر این حریف در دور دوم به مصاف جونووان اسمیت از پورتوریکو و میلان کورسوگ از مجارستان می‌رود.

کد خبر 5614006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha